Äntligen Fredag del 19
Vad roligt att du fick ha en trevlig nyårsafton och att du fick må bra.
Fru Hilde skrev 2010-01-01 11:47:01 följande:
Vad roligt att du fick ha en trevlig nyårsafton och att du fick må bra.
Fru Hilde skrev 2010-01-01 11:47:01 följande:
Här var nyår lungt. Vi var hemma och åt gott.
Jag misstänker också att knäckis har tittat ut, då mamman inte har tittat in på några dagar. Hoppas att allt har gott bra för dom.
Du har ju glömt dig själv cm!!!
Välkommen till världen Wilma! Stort grattis herr och fru äpv! Njut av eran lilla varelse nu och lycka till med allt. Kom ihåg att vi finns här om du funderar över något. STor kram!
Känn pressen!!!
anne på grönkulla skrev 2010-01-03 21:01:19 följande:
Jag tror att dom ser till Rystall på det berömda facebook. Här är det längesedan hon syntes till och jag saknar också hennes närvaro.
Äh, jag passar på att ta 400 när jag ändå är här! TAck för den!
Hemkommen från mvc. Bm konstaterade att bebisen ligger redan nu med huvudet nedåt, men är fortfarande ruckbart och kan därmed flytta på sig igen. Bm kommentar var: Du ska nog se att bebisen kommer tidigare. (man kan ju alltid hoppas).
I söndags gick vi in i v.32!
Huvva! Ikväll är det kallt. Vi gick ut på em och då var det "bara" -16 grader. Nu är det nästan -26 grader och det sjunker fortfarande.
Rattmuff på!!!
Jag gissar på att ni har det lite bättre.......och jag är inte säker på att jag vill höra hur bra det är hos dig.
anne på grönkulla skrev 2010-01-06 21:14:05 följande:
Brrrrrrr! -32,4 grader. *längtar efter sommaren*
Har jag berättat att maken och sonen åker till solen en vecka? Dom ska sola och bada och ha det bra tillsammans, medans en tjock och less mamma ska ligga på soffan och längta efter dom
Ja, jag är väldigt inställd på att längtan kommer att vara stor och tystnaden här hemma kommer att vara enorm.
Maken och sonen åker fre-fre. Mamma kommer upp lör-tis och hjälper mig med lite mat och som sällskap. Hon är toppen min mamma!!!
Vet ni vad?!?! Idag är det äntligen fredag! Tjohoooo!
Förrgår: -30
Igår: -22
Idag: -2
Snacka om kontraster! Idag ska vi ta oss ut i pulkbacken och njuta av lite friskluft.
Vart har du sett henne? *nyfiken ju!*
Hemkommen från läkaren. Är helt sjukskriven hela graviditeten ut, dvs tom 100305!
Tack för det apg! Det har verkligen varit en seg graviditet.
anne på grönkulla skrev 2010-01-11 21:15:16 följande:
Kan vi inte ta det samma dag istället?!? Skulle inte det vara häftigt?!?
Fru Hilde skrev 2010-01-11 21:41:28 följande:
Min bebis kommer då INTE att ligga ute på fäjsboook, då jag fortfarande kämpar med att INTE skaffa mig ett konto där
Imrgon far vi till mommo och poppo och sover över. På torsdag åker jag och maken till sthlm några dagar, medans sonen blir kvar hos mommo och njuter av ff.
På återseende!