Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen Fredag del 19

Brukar bli doobidoo för makens skull, han klarar inte Idol riktigt , men jag kanske ska försöka ändra på det ikväll!

• äntligen på väg

Avancerat! .
    Själv ska jag sätta igång med ytterst avancerad matlagning nu, fyllda Pitabröd!

Ha en trevlig kväll!

• äntligen på väg

MC din toka . Fast vi är så glada att du är här istället

Ja, imorrn är det verkligen ÄÄÄÄÄNTLIGEN fredag, för då ska jag lämna in alla jobbgrejer, så då blir det svårare för mig att smygjobba hemifrån, skönt!

• äntligen på väg

Gable: Jag har mailat dig! Kram på dig!

MC & Hilde: Jag är sjukskriven för mina icke-fungerande händer sen två veckor tillbaka, men har smygjobbat lite ändå iom att jobbdatorn har stått här hemma. Men nu är den väck och det känns skööönt .

Jaaaaa Hilde, vi fikar När, var???

Janos: Gratulerar till 200! Jag var på Queen-showen i London, vet inte om det är samma, men den var iaf helt fantastisk!!!!

Chris: Hej! Kul med nykomlingar i tråden!

APG: Vad händer i helgen? Du har ju alltid nåt spännande på gång

CM: Kom hit och säg nåt roligt!

MC: Är det ok att man skickar dig om det är ngt man är för feg för att skriva själv?

Äntligen fredag fö!

• äntligen på väg

Hur går det för er allihop med influensor, illamående och förkylningar?

*Kramar*

• äntligen på väg

Hilde: Ajdå, låter som du fortfarande har det jobbigt, krya på dig! Ja, nu börjar jag bli klar med magen känner jag, så nu får h*n gärna komma ut. Fom idag räknas det inte längre som för tidigt om h*n föds, även om det eg är tre veckor kvar .

Anne: Det låter helt underbart!!

• äntligen på väg
    mammacatta skrev 2009-11-26 17:02:46 följande:
    *studsar upp och ner*Fan ÄPV, nu jäklar! Nu smäller det snart!
    Javisst, nu är det nääääääära

Klaga så mycket du vill Janos! Kan stämma in lite i klagosången för mina högerfingrar känns ännu mer bortdomnade idag. Men snart är Knäckis ute och då blir allt bra

Vi har oxå julat till det lite här idag med stjärnor och ljusstakar och julgardiner. Och sen blir det lite glögg och pepparkakor (måste erkänna att jag redan dragit i mig ett antal pepparkakor...) till Morden i Midsommer.

Jag har bestämt mig för att nästa söndag vore en bra dag för förlossning. Tror ni Knäckis går med på det??
  • äntligen på väg

Oj Hilde, känner inte till den sjukdomen men hoppas att det inte är nåt farligt!

Apropå snö så hörde jag på radion för nån dryg v sen att vi hade haft 3,5 soltimmar i GBG under november månad. Sanslöst! Inte konstigt att folk känner sig trötta!

• äntligen på väg

Nämen Janos, det låter som du har det jättejobbigt . Skickar massor av kramar. Tror säkert att du blir sjukskriven ist för HP så att du inte behöver jobba iaf.

Känner att jag har haft himla tur med min graviditet med tanke på hur ni mått Hilde och Janos. Faxar över lite mer glögg och nygräddade lussekatter och hoppas att ni får behålla det i magen.

• äntligen på väg

Fru Hilde skrev 2009-12-03 21:53:47 följande:

Idag har jag förlorat humöret på soffan jag renoverar... den fick sig en rejäl knuff och behagade trilla ner på golvet Jag gillar inte den längre... den bara bråkar med mig hela tiden.
    Ge den vad den tål!!

Äntligen fredag!
Svar på tråden Äntligen Fredag del 19