• Gable

Äntligen Fredag del 19

Oooh! Spännande! Kna du inte maila?!

mammacatta skrev 2009-11-20 10:13:05 följande:
    Jahapp, nu vet jag mera om trollet.Vi får se hur det blir i framtiden, men starten på rejset är inte hon. Berättar när jag fått OK.
  • Gable

Känner igen det där... E tror ibland att hon är en haj och försöker äta upp sin mamma. Det gör nåt så jävelusiskt ont!!! Man skriker ju så grannarna måste höra.

Lustigt (nåja) nog biter hon bara mig, och det är bara när vi busar rejält, aldrig någon annan (läs hennes far). Har dock varnat personalen på dagis.

janos skrev 2009-11-20 11:05:43 följande:
    Jag tycker iaf fall att det är trevligt med lite aktivitet i tråden. I morse blev mamma biten av sonen. -Jia bita mamma, säger han snällt. -AJJJJJ, svarade mamma och blev arg.Här regnar det och idag måste jag ta mig i kragen och göra klart ansökan om havandeskapspenningen.Annars är det nog bara det vanliga som händer här, disk och tvätt m.m.Hoppas att ni får en trevlig dag.
  • Gable

Jag har inte fått nåt! Eller?! Har du skickat till den adressen jag mailade ifrån?

mammacatta skrev 2009-11-20 10:16:46 följande:
    *slår mig för huvudet*Det är tur att jag har en CM på axeln:ÄNTLIGEN FREDAG på er! *kram*Kolla mejlen!
  • Gable

Va mysigt - det är ni värda!!!

janos skrev 2009-11-20 11:07:48 följande:
    Maken och jag håller för övrigt på att beställa en liten kärleksresa för två till huvudstaden. Det kan behövas innan vi blir fler i familjen. Det blir hockey och en kväll på operan än så länge. (En hyllning till Queen). Vi har även pratat om att gå på bio.Sonen ska få vara hos mommo och Poppo under tiden.Jag börjar faktiskt längta lite......
  • Gable

Måste du få ok på det först? Släpper dom aldrig tillbaka dig annars?!

MC o CM, kram på er!!

mammacatta skrev 2009-11-20 11:22:29 följande:
    När jag fått Ok från RD.
  • Gable

Håller tummarna för dig Janos!

Äpv är beräknad till 17 dec. Jag har skrivit upp det

Kram på er allihopa!! Så glad att jag har er!

• Gable

Stämmer bra det

Fast min enda varning jag har fått är för att jag diskuterade råååsa gummistövlar.

Sett så här i backspegeln förvånar det mig ganska mycket. Det finns trådar som jag har varit betydligt osmidigare i

mammacatta skrev 2009-11-20 16:21:12 följande:
    Jag belv utslängd härifrån först.Mitt första troll gjorde att jag klev låååångt över gränsen för OK och jag åkte ut med buller och bång.
    Man kan lungt säga att jag är den enda busen i den här tråden. De andra är underverk av takt och ton. Skulle vara Gable då.
  • Gable

Saffranskatt?! Är det lussebulle?!

Ni norrlänningar döper ju om allting

janos skrev 2009-11-27 22:02:17 följande:
    Trevligt med lite julstämning i tråden.Här lyser stakarna i våra fönster och saffranskatter äter jag gärna nu för tiden. Graviditets-craving kanske?!?!?
  • Gable

Jag känner tvärtom. Skulle gärna vilja vara gravid igen, men fler barn blir det inte.

janos skrev 2009-12-01 12:33:06 följande:
    Klipp - .Ang en till graviditet, så känner jag att jag är nöjd. Jag hade kunnat tänka mig ett barn till, men INTE en graviditet till. - klipp
  • Gable

Guud så gott. Husbandet ska baka såna med E i helgen. Och bygga pepparkakshus.

Jag tänker ligga på soffan och läsa en god bok. Bakning är INTE en av mina starkaste sidor...

janos skrev 2009-12-01 13:41:33 följande:
    Jag tyckte att det var ett bra namn på lussebullar, eller hur?!? Typiskt, nu blev jag sugen på dom igen. Måste nog köpa några på jobbet idag. *slickar mig om munnen*
Svar på tråden Äntligen Fredag del 19