Äntligen Fredag del 19
Gud ni bara fikar! själv jobbar man... Och jbobar och... sitter på fejsbåkk... och... surfar lite... och längtar hem till E.
Gud ni bara fikar! själv jobbar man... Och jbobar och... sitter på fejsbåkk... och... surfar lite... och längtar hem till E.
Tack Hilde!
Men lilla gumman, din stackare! har du varit tvungen få blodtransfusion?! Det visste inte jag. *faxar över massor av kramar till dig* Jag hoppas, hoppas att du slipper fler skov tills junior är ute.
Hilde, du menar väl vecka 28? Eller tänkte du hoppa över en?!
Väntar också på Äpv's bebis!
Kram på dig gumman!!
Hmmm... Råååsa gummistövlar och silvertejp! Det var tider det!!!
Förlåt, jag har verkligen glömt hur det var :-8
Skönt att du har blivit sjukskriven Janos! Du kan inte ha det så där. Hoppas du blir bättre!
Men alltså, det här är ju en värre väntan än när man skulle få själv.
Jiiiissess. Undrar om Knäckis har behagat komma ännu?! Kan vi inte starta en sms-kedja?!
En synnerligen God Jul önskar jag er alla!!! Hoppas ni får många paket, roliga såna, god mat och trevligt sällskap. Själv firar jag med hela släkten. Inkl SB. Tjoho...
Hör och häpna - min jul var riktigt, riktigt, RIKTIGT, trevlig! Kan inte för mitt liv komma ihåg en sån bra och gemytlig julafton.
Jag tror själv att jag fortfarande är i chock.
Vi ska nog t o m göra om det nästa jul.
Och jag kan inte låta bli att tänka tanken att när jag sitter här framför datorn, kanske knäckis har kommit?! Eller är på väg?!
Jag väntar och väntar...
Kram!
Stort grattis Äpv till lilla Wilma! När får vi se bilder?!
Kram till hela familjen!!!
På fäjsbååk! Ytterligare en anledning för dig Janos att skaffa ett konto där.
Hon är helt bedårande söt, lilla Wilma!
Åh så skönt!!!!
Ni kommer ju inte att vara de enda som går omkring och väntar... Och väntar... Och väntar... På att era bebisar ska komma ut så man får se!
Fru Hilde skrev 2010-01-11 21:41:28 följande: