mammacatta skrev 2009-11-30 17:48:24 följande:
Ni är BÄST!Snön sitter i frysen, stora fina klumpar istället för mat. Man får snart inte in glassen ens.
Du är också bäst!
Snö i frysen, aha är det där man ska lagra den??
ÄPV vad spännande att här snart blir en fredagsbebis till!!
Janos, bortsett från vad din karl anser... orkar du med en graviditet till?
Problemet med graviditeter är ju att även om de är för jävliga (och för vissa är de ju det) så får man ju en så häftig belöning efteråt.
Vad gäller mitt mående eller inte mående är det väl jämna plågor. Jag hulkar lite varstans, men slipper oftast spy. Jag har fått lite av en förkylning igen och den gör ju att jag har ännu mindre luftvägar än tidigare och då är det lätt hänt att man hulkar av bara farten, lägg till lite jobbiga dofter och det är kört...
men huvudvärken och yrseln tycker jag är lite bättre. Blodtrycket är fortfarande bra så jag lider inte av några allvarliga problem, men tarmarna har fått slagsida så eventuellt är de väl boven i dramat... typ.
Vet inte om jag skrivit det innan, men till våren när bebben tittat ut och kroppen återhämtat sig ska jag utredas för Morbus Chrons sjukdom. Inte så kul, men denna graviditeten får jag täta kontroller så inte oförutsett händer eller att jag blir för dålig.