Äntligen Fredag del 19
Hoppas att ditt besök av mamsen blir toppen och att du inte jobbar ihjäl dig nästa vecka. Du vet att du kommer att vara saknad. Kram
anne på grönkulla skrev 2009-12-04 09:29:04 följande:
Hoppas att ditt besök av mamsen blir toppen och att du inte jobbar ihjäl dig nästa vecka. Du vet att du kommer att vara saknad. Kram
anne på grönkulla skrev 2009-12-04 09:29:04 följande:
Här börjar sonen äntligen vara bra igen och imorgon är det vanlig dag på dagis för honom. Jag har blivit sjukskriven igen och ska träffa läkaren i veckan, för förlängd sjukskrivning.
Ingen rapport om bebis härifrån, men det är idag "bara" tre månader kvar till beräknad ankomst.
....men jag gissar ju på att det är äpv´s bebis du väntar först på
Håller tummarna för er och tänker massor på er! Lycka till med allt.
äntligen på väg skrev 2009-12-06 21:39:55 följande:
Tänk, inom fyra månader finns här tre bebisar i tråden. Vilken härlig tanke.
Tröstar mig med att ta 300! TAck för den tjejer!
Vi gick in i v.28 igår. Hur långt har ni kommit Hilde?
Har du glömt bort hur man räknar Gable? När man är inne i v.28 har man gjort 27 veckor och några dagar.
Så där ja! Då har jag träffat bm och läkare idag, pga illamåendet och att jag har tappat vikt igen. Nu är jag helt sjukskriven tom 100115.
Och vad blev läkarens ordination?!?! VILA!!!! Tror ni att jag är något less på soffan, tvn och att vara hemma???
Du är alltså 28+0 imorgon och jag är då på 27+3. Inte allt för många dagar emellan oss två. Vad roligt och spännande! Vi får väl se vem som kläcker först.
Fru Hilde skrev 2009-12-08 10:41:14 följande:
*sitter och avnjuter Sonja Aldéns Ave Maria med välbehag i kroppen*