Hur träffades ni?
Lite bakgrundsinfo först: När jag väntade mitt andra barn så lärde jag känna några andra mammor i trakten som också skulle ha barn ung. samtidigt. Vi träffades några ggr innan och någon gång efter att vi fått barn. Främst två familjer träffade jag och min son var född först av de tre barnen, så när han fyllde ett så var de till oss på kalas.
En och en halv månad senare var det dags för kalas för ett av de andra barnen och jag och mina två barn var bjudna dit. Bland alla barn och föräldrar så står en något butter (han var bakis) men såå snygg ensam karl, och jag kan inte släpp honom med blicken. Det var födelsedagsbarnets morbror. Han hade sett oss genom fönstret när mitt ex. släppte av oss och tänkt att "henne ska jag gifta mig med".
Detta var en söndag. På tisdagen var jag tillbaka hos hans syster på ett homeparty och så var även han. Denna gång pratade vi med varandra också . Onsdag sökte han upp mig på skolan och vi satt också pratade i några timmar. Så även på torsdagen. Fredag och lördag tillbringade vi timmar i telefonen och på söndagen så kom han hem till mig (barnen var utlånade till min syster) och det är från den dagen vi räknar oss som ett par.
Den 2/12 har vi varit tillsammans i 8 år. Vi har utökat familjen med två flickor också och har varit gifta i tre veckor och två dagar .