Hur träffades ni?
både jag och min sambo har varit aktiva inom kommunens dansförening sen vi var 7 resp. 8 år. och har alltid kommit bra överens. ju äldre vi blev desto mer umgicks vi och våra gemensamma vänner från föreningen. När vi båda gick på högstadiet blommade vänskapen för min del ut i kärlek. det inte var första gången som jag hade ögonen på honom, utan jag har varit svag för min kärlek till och från sedan jag var 8 år.
Första veckan på sommarlovet mellan klass 7 och 8 var vi hemma hos min kompis som också är hans kusin för att "passa" varandra medan våra föräldrar var ute och roade sig. När jag och kusinen umgicks innan de andra kom sa jag till henne att "blir det ingenting i dag, så skiter jag faaan i honom". så vi planerade kvällen i minsta detalj och placerade ut alla andra på de klurigaste sätt för att jag och HAN skulle sitta och sova bredvid varandra. tillslut uppfattade han signalerna och när vi lagt oss kom trevande en första kyss. då var vi 13 resp. 14 idag är vi 20 resp. 21. bor tillsammans sedan 1 år tillbaka och våra närmsta vänner är kusinen och dennes Sambo.
Kan man hitta sitt livkärlek när man är 7? inget tvivel om saken :)