• MASS

Greklandsexpert sökes!

Jag har också varit på ett antal olika grekiska öar (7 eller 8 stycken tror jag). Min ABSOLUTA favorit är Naxos. Till Naxos kan man inte flyga direkt, vilket gör att det inte är alls lika "turistigt" som vissa andra öar. Det gör ju å andra sidan att det blir lite längre resa då man måste ta båt från Santorini. Men jag tyckte det var sååå värt den lilla extra turen. Stranden vi bodde vid var helt fantastisk, som att bada i en pool. Väldit lugnt och skönt och där var en hel del barnfamiljer. Ganska långgrunt i vattnet vad jag vill minnas. Sen är jag inte helt säker på att det finns så mycket "aktiviteter" för barn. Vi hade inga barn när vi var där så tänkte inte riktigt på det. =)

Tror vi reste med Apollo om jag inte minns fel. Dom utger sig väl för att vara experter på Grekland. Och jag harvarit nöjd alla gånger jag rest med dom!

• MASS

Glömde förresten nämna de otroligt fina solnedgångarna och hur romantiskt jag tyckte där var!! Då var jag ändå där med en tjejkompis=) Så tror det är ett perfekt resemål för en bröllopsresa!

• MASS

Nej, i Grekland tror jag inte det finns nåt sånt ställe! Behöver väl kanske inte säga att jag älskar grekland!

Svar på tråden Greklandsexpert sökes!