brudskor med högre klack och platå, var!!?????!?!
Dagens ungdommar har ingen fantasi! Du får föreställa dig skon efter bilderna det gjorde jag! Tyckte det funkade jättebra med mina skor men smaken är som baken :P
Dagens ungdommar har ingen fantasi! Du får föreställa dig skon efter bilderna det gjorde jag! Tyckte det funkade jättebra med mina skor men smaken är som baken :P
trendig:
Japp jag höftade till stort 1:a gången och skickade in en bild på hur jag ville att skon skulle se ut! Fast det är sommarskor och då hade jag bara 5 cm klack och ingen platå. Sen beställde jag ett par som ser ut som Solveig fast med slätt vristband med knäppning och utan rosett i satin - guld.
Kan lägga upp en bild på dom i mitt galleri.
För tillfället har jag beställt:
* Sko Stina (fast med sluten tå)
svart glittertyg och svarta fuskläder detaljer på "ramarna" runt skon samt svart fuskläder på klacken. Jag har nu beställt med 1cm platå och 8,5cm klack i klackmodellen nr 1 :)! Skickade iväg betalningen för dom idag så nu är det bara vänta i ca 4veckor....kan knappt hålla mig!!
* Väska Natalie
svart metallic
Så det blir inga 11cm med 2 cm platå för mig inte :P! Men lite mer klack denna gången. När dom kommer lägger jag upp dom i galleriet!
Fru Indosaurie:
Det står på deras sida att man kan kontakta dom om man känner att man saknar något i modell eller färgval :P. Står även att dom gör sitt bästa för att göra just mig nöjd så jag skickade ett mail :D! Kostar inget att fråga.
Skrev att jag ville ha ett par sandaler/högklackade som såg ut som på bilden jag bifogade mailet. Fick till svar att det gick att ordna och beställde! Jag är helnöjd med dom. Beror väl helt på modellen antar jag. Jag hade en rätt enkel modell. Hann inte ta bilder igår och lägga upp i mitt galleri. Ska ta och göra det nu till helgen så får ni kika.
Så där då ligger skorna uppe på mitt galleri :)!