Inlägg från: trendig |Visa alla inlägg
  • trendig

brudskor med högre klack och platå, var!!?????!?!

det är riktigt svårt att hitta brudskor med högre klack och platå, alltså high heels helt enkelt.... jag har alltid minst 11 cm klack när jag går ut så det är inget probem att gå i klackar alltså. men vart finns det brudskor som är trendiga coola har hög klack samt platå (som är ett måste för annars för man ont i trampdynorna ju! ;) ) ??????????
    ge gärna tips på nätbutiker.
    länka gärna till era egna skor om ni köpt ngr sådana här jag beskriver. svårt att veta hur vissa skor ser ut på som man kan designa själv på tex divinityred.se där man ju kan välja klackhöjd men sen finns det liksom ingen bild på hur själva slutbilden av skon med de tillval man valt, ser ut.. hur smart är det?
    tacks å hemskt mkt på förhand för detta är ett väldigt svårt problem att lösa!! :)
    kram kram!

• Svar på tråden brudskor med högre klack och platå, var!!?????!?!
  • trendig

matildasfest har inte några bra skor alls som ser trendiga ut tyvärr :(

bianco var ett riktigt bra tips! synd att de inte har nätshopping men får kolla i göteborg när jag åker dit i helgen!

• trendig

iva olsson: menar du då att du beställt från divinityred?? :) isf vilken höjd på klack samt platå tog du?

• trendig

iva: vad härligt! då kanske man ska testa då ;)

lexi: ja hade de funnits i vitt hade de varit super! fast ja vill iofs helst ha ngt runt vristen så de inte trillar av ;)

• trendig

jag har mailat lite med de på divinityred nu och de verkar väldigt samarbetsvilliga så därifrån blire nog... det kommer bli en blandning mellan sandalett/pump, i vit satin med peeptoe och vristrem, 11 cm klack samt 2 cm platå. det kommer bli finfint det!

• trendig

idhrenniel: vilka från brandos har du beställt? länka! :) nyfiken!! ;) hihi...

• trendig

fasen ärligt talat! jag som hadde beställt från divinityRED! nu skrev de att ddet blivit fel på beställningen så mina skor hade inte kommit, de hade ett par andra (skitfula) som jag kunde få köpa ist, men inte mina! så därifrån ska ja inte köpa mer!!!!!!

• trendig

sessanC: jättefina skor där! men attans dyra ;) har kolla runt på www.gojane.com där jag har beställt från många ggr innan, jättebra skor och hoppas det kommer in fler vita sen till våren med springbreak i usa och allt sånt! :)

Svar på tråden brudskor med högre klack och platå, var!!?????!?!