• trendig

brudskor med högre klack och platå, var!!?????!?!

det är riktigt svårt att hitta brudskor med högre klack och platå, alltså high heels helt enkelt.... jag har alltid minst 11 cm klack när jag går ut så det är inget probem att gå i klackar alltså. men vart finns det brudskor som är trendiga coola har hög klack samt platå (som är ett måste för annars för man ont i trampdynorna ju! ;) ) ??????????
    ge gärna tips på nätbutiker.
    länka gärna till era egna skor om ni köpt ngr sådana här jag beskriver. svårt att veta hur vissa skor ser ut på som man kan designa själv på tex divinityred.se där man ju kan välja klackhöjd men sen finns det liksom ingen bild på hur själva slutbilden av skon med de tillval man valt, ser ut.. hur smart är det?
    tacks å hemskt mkt på förhand för detta är ett väldigt svårt problem att lösa!! :)
    kram kram!

• Svar på tråden brudskor med högre klack och platå, var!!?????!?!
  • iva olsson

Fru Indosaurie:

Det står på deras sida att man kan kontakta dom om man känner att man saknar något i modell eller färgval :P. Står även att dom gör sitt bästa för att göra just mig nöjd så jag skickade ett mail :D! Kostar inget att fråga.

Skrev att jag ville ha ett par sandaler/högklackade som såg ut som på bilden jag bifogade mailet. Fick till svar att det gick att ordna och beställde! Jag är helnöjd med dom. Beror väl helt på modellen antar jag. Jag hade en rätt enkel modell. Hann inte ta bilder igår och lägga upp i mitt galleri. Ska ta och göra det nu till helgen så får ni kika.

• iva olsson

Så där då ligger skorna uppe på mitt galleri :)!

• Idhrenniel

Själv hittade jag jättefina (och billiga!) på www.brandos.se/. Som jag har förstått det ingår fri frakt OCH returrätt! :)

• trendig

jag har mailat lite med de på divinityred nu och de verkar väldigt samarbetsvilliga så därifrån blire nog... det kommer bli en blandning mellan sandalett/pump, i vit satin med peeptoe och vristrem, 11 cm klack samt 2 cm platå. det kommer bli finfint det!

• trendig

idhrenniel: vilka från brandos har du beställt? länka! :) nyfiken!! ;) hihi...

• Idhrenniel

trendig: Här e skorna jag beställde www.brandos.se/ivory/elaine-8711/. Tyvärr måste jag säga att klacken var alldeles för liten (smal) så de kändes för ostabila för min del. Köpte och prövade Biancos nya (www.bianco.com/collections/product_description.html&sid=3346ef46f7cc51b5ef9a7ee76f6e32a3) men de klämde för mycket där framme på foten för mig. Så nu e jag tillbaks på ruta ett igen. De senaste jag funderar över är dessa, dock lite dyrare: www.angelinas.se/visa_produkt.asp&t=Skor.

• Mirey

Hej! Hoppar ba in för att säga att jag ska nog beställa ett par från matildafest.se. Ett par med 3.5cm platå sen får jag välja hur lång klack jag vill ha! Kolla d, ligger under skor-platåskor. Lycka till!

• sigma

Ha lite is i magen bara =) till våren kommer det att dyka upp vita skor överallt! och skyhöga klackar med platå är ju inne nu och kommer säkert att vara det i vår också. Min syster köpte sina brudskor i en vanlig affär för hon ville ha sexigare pjucks än alla klassiska "brudskor" som står till buds.

• trendig

fasen ärligt talat! jag som hadde beställt från divinityRED! nu skrev de att ddet blivit fel på beställningen så mina skor hade inte kommit, de hade ett par andra (skitfula) som jag kunde få köpa ist, men inte mina! så därifrån ska ja inte köpa mer!!!!!!

• SessanC

Hittade just denna sidan!
    De säljer bland annat skorna med märket "Pink" som brukar finnas i de flesta burdbutiker, men till ett lägre pris...
    Hoppas du hittar vad du letar efter!

• Sebastiána
    trendig skrev 2009-10-19 22:45:38 följande:
    men sen finns det liksom ingen bild på hur själva slutbilden av skon med de tillval man valt, ser ut.. hur smart är det?
    Det hade de behövt ha på Divinityred. Känns lite som att köpa grisen i säcken...
  • trendig

sessanC: jättefina skor där! men attans dyra ;) har kolla runt på www.gojane.com där jag har beställt från många ggr innan, jättebra skor och hoppas det kommer in fler vita sen till våren med springbreak i usa och allt sånt! :)

• SessanC
    trendig skrev 2009-12-08 19:45:13 följande:
    sessanC: jättefina skor där! men attans dyra ;) har kolla runt på www.gojane.com där jag har beställt från många ggr innan, jättebra skor och hoppas det kommer in fler vita sen till våren med springbreak i usa och allt sånt! :)
    Jo, de är väl något dyra, men de ligger något billigare än i brudbutiken jag var i igår... Men ändå, lite dyra som sagt. Själv hoppas jag på att hitta skor i Kuala Lumpur eller i Melbourne! Får se hur det kommer gå att prova skor när fötterna är svullna av värmen
Svar på tråden brudskor med högre klack och platå, var!!?????!?!