Skånebrudar!
Nu har vår tråd blivit avstängd igen - tiden går fort när man har roligt!
Hoppas nya som gamla hittar hit!
Nu har vår tråd blivit avstängd igen - tiden går fort när man har roligt!
Hoppas nya som gamla hittar hit!
Jag är också från helsingborg, vi gifter oss i apil. Vi kommer att vigas och har festen på örenäs slott. Hur går det med era planeringar?
Hej! Hur gör man för att kopiera en liten ruta med ett citat man vill svara på? Jag fixar det inte så får svara utan dem.
Kullaberg ? vad glad jag blev att genom dig hitta Lilly.dk som har superfina klänningar inom min budget (fick panik ett tag och trodde alla låg på 10,000+) och en affär som säljer dem i min hemstad, synd bara att de inte säljs i England också!
Sundance ? båda klänningarna är underbara och passar säkert till din form. Det beror nog mer på din hårfärg/hudton tror jag ? den silveraktiga klänningen ser ut att passa väldigt bra på en mörkhårig men kanske mindre bra med ljust hår...
Min idealfrisyr är också som modellen med din silverklänning men jag misstänker att mitt platta hår inte klarar av att se så bra ut en hel dag. Finns det någon frisör eller hår-medveten som tror att det går att ha styla såna där glamorösa Hollywood-lockar och få det att hålla hela dagen?
Vi ska ha fest på en lokal som ordnar mat/dryck osv. Ni andra som gör så ? hur mycket har ni tänkt lägga till av eget (blommor, färgade servetter, ljus etc). Vi har inte budget till för mycket men jag undrar om det finns enkla knep att göra det lite mer personligt...
Och här skriver jag in mig också :)
2009
november
december
2010
januari
februari
mars
april
Nicossambo 17/4 Helsingborg
maj
8/5 PoM - Lund
22/5 Moule - Stångby/Lund
juni
Fofinha 5/10 Malmö
juli
Kullaberg 10/7 - Brunnby / Mölle
Tokisen 10/7 Tomelilla
sockersmulan 17/7
Fansanb 17/7
Juli100724 24/7 Ängelholm
augusti
Sundance 14/8
Linaz 14/8 Malmö
jelicka 14/8 Helsingborg
PlusBrud 21/8 Ystad
Miss Giggle: 28/8- Glostorp
september
Tessandy 4/9
oktober
sun moon 2/10 Malmö
november
december
Uttan 4/12 Karlsborg
Inget datum bestämt, men vi ska troligen gifta oss i Hässleholmstrakten.
Hej! Jag hoppar också gärna in här. Vi har inte spikat datum men det lutar åt vigsel 8/5-10 i Las Vegas med fest i juli hemma i trädgården utanför Malmö.
Hej Skånebrudar!
Vi vill gifta oss i Rådhuset (Helsingborg) och deras max-kapacitet är 40 personer. Vi räknar med att runt 60 personer tackar ja till vår inbjudan och vet nu inte hur vi ska göra med själva vigseln. Det känns hemskt oartigt att ?bara? bjuda några till festen medan andra bjuds till både ceremoni och fest. Är någon annan i samma situation eller har varit på ett bröllop som löst detta på ett bra sätt?
Mvh