• sun moon

Någon som är snabb som vi är?

Blev "vi" veckan efter valborg-flyttade ihop vid midsommar-förlovning 2/10 och gifta sig vår eller sommar 2010? :)

Är vi galna? Finns det fler galningar där ute? :D

Jag är inte ung heller så jag borde vara klok ;) 36år

• Svar på tråden Någon som är snabb som vi är?
  • Soldemor

Maken och jag såg varandra första gången 27/12 1992. Vi blev tillsammans 7/3 1993, flyttade ihop 1/5, förlovade oss 25/6 och gifte oss 16/10 - 1993. Så vi är fler!

• Greeneyes

Pga hänsyn till våra ex så har vi bestämt oss för att gifta oss sommaren 2011, två år efter att vi träffades. Men frieriet kommer nog nån gång i vinter om jag fattar min sambos hintar rätt
    ...men jag fattar inte heller hur jag ska kunna hålla mig så länge... Fast å andra sidan så har man ju mer tid att planera o njuta av det osv

• Humlan66

Ja just planeringen är ju den roliga delen, efter den dagen är slut så blir det så tomt. så njuut av eran planering

• Mirey

Vi började prata över tel o internet (blev introducerade av en vän) i aug 08
    dec 08 började vi dejta
    21 dec 08 blev vi ihop
    2 maj 09 förlovade vi oss
    27 mars 2010 ska vi gifta oss!

D e sjukt snabbt, men som ni "galningar" som mej säkert vet så vet man ba helt enkelt att d e rätt när man träffar den rätta! Spec om man har erfarenhet av förhållanden sen tidigare!

Jag säger ba kör på o lycka till!

• Bauti

Nej ni e inte galna, eller så är vi oxå det.

Träffades första gången 1/6-06
    Förlovade oss 1/8-06
    Gifte oss 11/8-07
    Och väntar nu barn 9/1-10

Men vad göra när man hittat rätt. Jag är 35 och han 40.
    Härre gud vad gamla vi är på siffrorna, känns inte som vi är i medelåldern *hjälp*

• Mirey

Hahaha ålder e ba en siffra juh! D e personligheten o hur man är som avgör ;)

Bauti skrev 2009-10-28 17:02:45 följande:
    Nej ni e inte galna, eller så är vi oxå det.Träffades första gången 1/6-06Förlovade oss 1/8-06Gifte oss 11/8-07Och väntar nu barn 9/1-10Men vad göra när man hittat rätt. Jag är 35 och han 40. Härre gud vad gamla vi är på siffrorna, känns inte som vi är i medelåldern *hjälp*
  • Bauti

Mirey
    Jag vet. Blev bara så paff när jag såg siffrorna

• Mirey

Bauti, haha nästa gång skriv inte siffror utan i bokstäver Men nu i efterhand, känns d fortf lika bra att ni valde varandra trots att d gick så snabbt?

• Roth
    wolfie10 skrev 2009-10-23 23:54:24 följande:
    Kul att det finns fler som inte tycker att man måste vänta åratal innan man slår till. Vi blev ihop i mars i år, förlovade oss i juni och gifter oss nu i januari. Är man säker så är man.
    Vi blev ihop i februari i år, flyttade ihop i mars, förlovade oss i slutet på juli och gifter oss i februari. Fort har det gått, men oh så det bara flyter på med allt! Det gillar jag. Plus att jag halvt om halvt fårr designa klänningen. :)
  • KatjaB

Vi har varit tillsammans 3,5 år och hunnit med att få två barn under tiden. Äldsta tjejen är 2 och minsta 9 månader. Förlovade oss i somras och gifter oss nu nästa sommar.
    Visst har det gått fort men känns det rätt så är det bara att köra på

Svar på tråden Någon som är snabb som vi är?