Inlägg från: Gorgeousnes |Visa alla inlägg
  • Gorgeousnes

Äntligen får min prinsessa och jag ett kyrkbröllop!

Jag är bara så himlastormandes lycklig att kyrkan har röstat ja så att vi också får gifta oss i kyrkan! Nu blir det massor med planering.
    Har ni tips på fina ljusa kyrkor i Stockholmsområdet eller herrgårdar/slott där man kan ha festen efteråt hör gärna av er! Räknar att gästantalet blir mellan 70-100!!
    Nu ska jag lägga champagnen på kylning och fundera på vad min prinsessa ska få idag. Kanske en sån där planeringsbok från Ordning och Reda! Har ni andra förslag keep them coming, för jag har aldrig planerat bröllop förr!!

• Svar på tråden Äntligen får min prinsessa och jag ett kyrkbröllop!
  • Gorgeousnes

Tack :)! Har kollat en del av dom! Men nu fick jag ännu fler att kolla!

• Gorgeousnes

Tack så mycket!
    @Fruflata yes idag är det champagne min ligger en meter från kylskåpet!!

Görvälns slott läste något negativt om det kommer inte ihåg vart. Sa jag att vi vill ha något slags vatten runt herrgården eller slottet. Gillar Häringe Slott tills vidare :)! Men måste kolla runt och kolla budget osv.

• Gorgeousnes

Champagnen ligger på kylning så gör även en demi-sec som vi köpte några lådor av i Frankrike för några år sedan åsså var det en annan champagneliknande flaska som jag la in i kylen. Vi dricker ju coca-cola och trocadero eller portello haha. Men idag ska ta ett glas.
    Och min prinsessa rusar runt i stan efter tårta!! Kanske ska ner och handla lite jordgubbar till champagnen :)!

Tack för alla underbara tips. Nu äntligen känns det som att man kan planera för nu vet vi ju att vi får gifta oss i kyrkan :)!

Tips emottages även på fotografer som har plåtat homosar tidigare behöver inte ha varit bröllop men parbilder iaf. Jag har någon mardrömsbild att man hittar en superbra bröllopsfotograf på 50 bast som kanske blir generad eller något när jag ska kyssa min fru. Men nu är det jag som är fördomsfull, förlåt ska skärpa mig och kolla efter dom där jordgubbarna.
    PS Sa jag förresten att ni flyttar jag in på riktigt på Bröllopstorget? DS

Svar på tråden Äntligen får min prinsessa och jag ett kyrkbröllop!