• EmmieK

Bra fotograf i Varberg?

Hej alla bröllopsplanerare!

Jag och min sambo gifter oss i Varberg i sommar, och letar nu febrilt efter en schysst fotograf. Vi vill givetvis ha en bra fotograf som kan ta fantastiska bilder, men vill samtidigt betala ett så lågt pris som möjligt (omöjligt ekvation, kanske?).

Alla som har erfarenhet från fotografer i Varberg, professionella som amatörer, upplys mig!

Gärna länkar eller kontaktuppgifter (till min inbox om det strider mot reklamregler eller liknande?).

Tack!

• Svar på tråden Bra fotograf i Varberg?
  • tågjäntan

Den fotograf vi hade har atelje i Göteborg men bor i Varberg. Jag vet inte hur hon ställer sig till att fota där. Det går säkert bra om ni känner att det räcker med utomhusbilder eller bilder i kyrkan, men jag vet inte hur hon stälelr sig till att gå igenom innan och titta på bilderna efteråt, i Varberg. De har normalpriser. Men vi önskade oss presentkort där som present till bröllopet och behövde bara betala runt tusenlappen själva (om man bortser från de bilder som vi köpte extra sedan).
    Atelje Nova heter de. Nu är jag osäker på deras hemsida, men det går ju att söka på det.

• tågjäntan

Oj, nu såg jag att en till skrivit om det .

Svar på tråden Bra fotograf i Varberg?