Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Nej Nenne inta jobba idag har jag ju tid att sitta här hela förmiddagen
Nej Nenne inta jobba idag har jag ju tid att sitta här hela förmiddagen
Lappis-maken kommer att få julbonus men de får den inte förrän i mars tydligen, är det inte en påskbonus då
Nenne-är det pricken eller prickan som kommer att få tinas upp?
Vickan-*kliar mig i huvudet* är det fredag idag eftersom du jobbar hemifrån?
Tinga-ingen fara vi beställde Lumi skjutdörrar imorse. Bauhaus hade inte de modeller vi ville ha och deras var golvgående och hade inte dämpare i dörrarna, priset skiljde inte så mycket heller. Vilket gjorde att vi valde Lumi med 25 % rabatt. Nu ska jag bara se om vi kan sälja den gamla garderoben med, vanlig garderob med 3 dörrar varav en spegel med lådor under, så svårt att veta hur mycket man ska ta för saker tycker jag.
BS-låter urkans jobbigt! Du kanske skulle unna dig en helg borta från familjen och ta hand om dig själv så att maken och Iris får försöka komma varandra närmare??
BS-kan du inte åka till en väninna, till dina föräldrar, ett spa eller bara ta in på ett mysigt hotell någonstans och strosa runt?
Men man blir ju glad av att nuppa därför glad gubbe kanske därför jag inte är på topp nu eftersom vi inte nuppat på en vecka *grubbel*
Funderar på om jag ska sätta upp lite julgardiner ikväll så att allt är klart till helgen så man slipper stressa. Vet inte om jag lyckas få ner julkartongerna från vinden själv.....maken skulle ha bastukväll på jobbet och är hemma sent
Cicci-BIM tror jag inte det blir utan BOM idag är det nu ska vi se dag 27 och spåren lär komma snart snart snart. Lite lätt irriterad i paradiset som jag brukar vara kring tant så den kommer väl snart.
Försöker dessutom komma på hur jag ska hantera att närmsta väninnan snart även kommer att starta upp barnverkstaden, eller iaf inom det närmsta året vad jag vet nu
BS-kan ni inte försöka att bara äta sött en dag på helgen? Julen kan man kanske tillåta lite mer
Lappis-jopp visst väntar jag med inte mår man precis hallon eftersom man vet vad resultatet blir och man ser andra som har mage och andra som snart kommer att försöka och gå om en direkt....
Liten-jag hade köpt den! Om du har tittat på den så länge så är den värd pengarna!
Själv tänkte jag bränna lite pengar på att köpa lite fler tyllar (munstycken till sprits) och muffinsformar
köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp köp