Summan av kardemumman - livets väsentligheter
lappis
vad kul med kurs, och intressant att höra de andras berättelser och tankar.
lappis
vad kul med kurs, och intressant att höra de andras berättelser och tankar.
lappis
vi har inte så mycket garderober i huset, så allt sånt där har vi hela källaren full av istället. :-s KAOS!
BS
Stackars farmor och stackars er! Jobbigt när de blir så verklighetsfrämmande. Hoppas de får ordning på medicineringen!
Liten
Vilken rolig möhippa! Jag fick ju paddla forskajak på min och den avslutades med kajakpolo och vilken catfight det blev! HAHAHAHA!
Koko
eeehehhehe, vi har ju redan ett garage! Men just nu är det exemplariskt städat och ordnat (semesterprojekt). Det ska nog bli ordning i källaren så småningom, men det är ju råttan på repet hela tiden. Måste göra det innan man kan göra det fast det går inte förrän det är gjort och i så fall borde det här ha ordnats först men det går ju inte för det här är fortfarande inte fixat. Ungefär så. Fast jag är duktig på att slänga, ingen sentimentalitet här inte.
Iris och Astrid! Åååh jag gillar det! Nu får din man snart bestämma sig eller lägga ned sin röst, BS!
Am
Tack!
Lappis
ja men vad ska man med såna saker till? jag har iofs lämnat såna saker hos mina föräldrar, moahahahah! De samlar ju bara damm och så blir det någon bismak på skumpan.
Mamma har inga problem att klaga på hur mycket skit mormor/morfar/farmor/farfar sparade på och som de fick ägna veckor åt att röja upp efter. Men själv ser hon inte att hon är minst lika illa däran själv. Man kan nog ställa en bil i garaget, när jag tänker efter, om den har larvfötter. GAAAH!
Koko
*viskar* hurraaaa för sovande lilleman!
GODISSUGEEEEEEEEEEN!!!
och ingen mens i sikte heller. Den får gärna komma i morgon för då är iaf hotet om inställd FET avvärjt. Då borde utslaget på testet inte komma på en måndag med en 30-dagarscykel. Jädrar vad dyrt det är med ÄL-tester förresten. 300 spänn för två paket á 7 st! För vissa är det dyrt att ens _försöka_ göra barn!
Annars brukar det ju vara dyrt när man väl fått dem.