Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Usch mugglan! Tycker så synd om dig, oro är ju det värsta! När kommer maken hem?
Usch mugglan! Tycker så synd om dig, oro är ju det värsta! När kommer maken hem?
Blir lite nyfiken på de bloggar som jag förstår finns. Nenne och AM, hur hemliga är era bloggar? Får man be om ett par länkar till inboxen?
Är det någon mer som bloggar?
Det låter komplicerat MSW! Får man fråga vad det är som inte stämmer?
Ego: Är helt under isen. Igår var det hemskt, började gråta helt utan anledning. Idag känns det lite bättre men ändå inte, kan inte sätta fingret på vad det är som inte stämmer.
Hur mycket kan man skylla på hormoner?
En bidragande orsak är nog att julen kommer bli en cirkus och vi är visst värdar flera dagar... Försöker glädja mig åt all släkt och vänner och hålla alla krav på en så låg nivå som möjligt men lyckas visst sådär. Skit. Hur många gånger måste man ta tag i sig själv och rycka upp sig? Och hur många gånger kan man göra det utan att få whiplash?
Hoppas ni fått sova lite middag Cicci!
Jag vet inte ärligt talat. Allt känns bara trist. Har inte kommit till någon djupare analys än så ännu...
Inte lätt att hitta någon lösning då, när inte ens jag kan sätta fingret på vad det är... *skakar på huvudet åt mig själv*
Hjälper skumtomtar? Måste prova.
Tack för alla kramar, jag blir så glad så jag nästan lipar. *kram tillbaka*
Jag har belägrat soffan, sitter och tittar på Nobel och gör inte ett skapande handtag. Nyttigt eller mer stressande? Det är frågan...
En kort reflektion bara. Många verkar tycka att det är jobbigt nu, någon deppar, någon bråkar hemma och någon tycker jobbet är surt osv. Kan vi skylla det mesta på mörker, regn, julstress och hormoner? I mitt fall är det nog så.
Vi måste ta hand om oss!
*smyger tillbaka till soffan*
Kram till alla som behöver!
Hormoner ja. Vilket fruktansvärt offer man är under dem. Hela livet egentligen oavsett grav eller inte. Men utan dem skulle man ju inte leva heller...
Jo, vi har mycket familj. Skilda föräldrar båda två, jag har två syskon och 4 syskonbarn, maken har 7 syskon (kan man säga) och 5 syskonbarn. Cirkus är ordet, och jag är en sådan person som måste akta mig hårt för att inte axla direktörsrollen _hela_tiden.
Tack för cyberkramen iaf! I brist på IRL menar jag.
Lappis! Jag vet att det finns sill i metallkonservburkar!
Junilejon: Bra skrivet om att vilja ha ett jobb att slippa och ha ångest för. Jag håller med dig till fullo!
Och då menar jag sån sill som inte är matjes!
(Jag håller på och läser ikapp, så sorry om mina inlägg redan är inaktuella)
Skönt att mugglan känner sig bättre!
Och kul med nycklar till huset Telis! Grattis!
inlagda lila blygdisar?!?!
Låter ju inget vidare...
Vi har varit och shoppat E och jag idag. Hann med både Ica och lite julklappar och lunch med maken/pappan. Trevligt!
Ska försöka slå in lite paket nu när E sover.