• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Förresten fick idag en reminder på min mobil om mitt besök på Sabbatsberg i nästa vecka. Blev faktiskt lite nervös att jag missuppfattat vilken dag det var. Måste man skicka ut sådant i en hel vecka i förväg?! Tog igår fram papprena om allt jag skulle tänka och inte får göra innan själva operationen. Måste man verkligen klippa naglarna?

• Lapinette

Jag vill inte klippa ned mina naglar ! Det var en hel jäkla lista på saker man skulle göra förutom tvätta hår och kropp i något jäkla medel kvällen innan och inte äta någon mat innan operation ... bara flytande (ej mjölk) och ingenting alls de närmaste 2 timmarna. Lämna värdesaker hemma, inte ha några smycken, ingen piercien ... som sagt har listan hemma så jag minns bara det mest väsentliga .

• Lapinette

Jag tänkte som dig mugglan för vid sprayning brukar man inte bli öm och svullen. Ett tag funderade jag på överstimulering. Kanske något att kolla Snaily?

Jag har inte endo ... åtminstone inte vad jag vet.

• Lapinette

mugglan - precis vad jag ska göra i nästa vecka .... var han tvungen att klippa naglarna också .

• Lapinette

Snaily - förstod att det var lite vajsing och troligen överstimulering av det som du sa. Trist men visst ska du vara hemma och ta hand om dig själv.

• Lapinette

nenne ... vad ska du ha hålslagaren till? ... undrar den lilla, tröga kaninen.

• Lapinette

Ahhh... så hon tänker strö lite konfetti så vi inte ser den??!!!

• Lapinette

nenne - på kontorsstolrace har ni inte en suck! Brukar åka det hemma med min privatchaufför igelkotten.

• Lapinette

Swwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiischhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

• Lapinette

Done ...ansad och fin!

Och nej, vi pratar igelkott för min buske har lite svårt att skjutsa mig på stolen.

• Lapinette

Swwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiisch hhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

• Lapinette

Ehhh... du är bara avis din lilla guling!

• Lapinette

Swwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiisch hhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

*vinkar när jag åker förbi*

• Lapinette

Små kaniner ska man INTE rida på!!!!

• Lapinette

Hejdå nennelainen! och tack för en god match ... och sorry för att jag vann !!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter