Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Hahaha! jaså Mugglan du faller inte heller för korta män??!?!?
Hahaha! jaså Mugglan du faller inte heller för korta män??!?!?
Förresten vem fan är Freddie????????!!!!!
Hm förresten minns jag att ni tidigare diskuterat hur många inlägg vi haft i tråden förr???
Jag har för mig att när den var som allra mest igång var vi en bra bit över 12 000 inlägg!!!!! .-o
HEEELT sanslöst!!
men så var det. Men då höll ju jag och Pag igång inlöäggen nattetid och sedan tog ni över där hemma i Sverige. Haha, jag tro vi hade en ständig inläggström under dygnets 24 timmar på den tiden. Men sedan nattugglan Page inte längre hänger här och sedan jag itne har tid heller så har attinläggen misnkat rejält.
Förresten är det NÅGON som vet hur det är med Page???????????
och med hennes man?
Aha DEN Freddie!
Hm, han ser lite för "femeinin" ut för min smak faktsikt. Gillar lite mer grovhuggna män hahahahahaaaa!!!!!!!!!!
Fast jag inser att han ser bra ut rent objektivt. Men inte riktigt min typ då...
Och jo detta jobbet är 1000 ggr mer strssigt. Framförallt för att den här chefen är arbetsnarkoman och har en piska hänger över oss alla....!
Nej men nästan så faktsikt.
Plus att jag väl under de senaste 2 åren mer och mer insett att jag nog inte vill jobba med det jag gör. och det hjälper ju inte upp motivationen direkt.
Känslan av att vara "trapped" börjar kännas nu. Jag MÅSTE ju jobba här annars är jag ju en illegal invandrare eftersom mitt visum är kopplat till jobbet. Dessutom skulle vi aldrig klara oss på en lön här. Vi klarar oss ju knappt på två...
Så nej. just nu har jag itne en helt hållbar mental situation känner jag. Men har inte riktigt varken tid eller energi för att VERKLIGEN känna efter vad jag skulle vilja och hur man skulle kunna lösa det hela på för sätt.
tyvärr....
Snaily,
Jag beskrev min man som JÄTTEKORT för mina vänner när jag just träffat honom. För då tykte jag det. Han är väl ca 185 cm.
Men mitt ex var nästan 2 meter....
Så i jämförelse var han en pygmé hahaha!
Men jag insåg snart att makens längd ÄR bra mycket bättre till en kortis som jag!
Bättre pussanpassad!
Å Snaily,
mår hon bra då?????
Nästa gång du träffar henne så hälsa och ge hene en sådan där SUPERKRAM från mig!!!
och hejdå ha en fin kväll!!!!
Ore,
vad tråkigt med dina föräldrar.
Förstår att det känns tungt. På ett annat vis än när man är yngre och mer beroende av dem, men ändå jobbigt.
Hoppas dock att de kan lösa det hela på ett bra sätt. Att de kan fortsätta ha en okej relation så det inte går ut över er barn eller barnbarn.
Kanske får du ändå försöka tänka att det var bra att de går skilda vägar nu istället för att försöka ännu längre utan att det kanske är möjligt med någon fortsättning?
Kram!!
BS,
oj Iris är verkligen ett barn med stark vilja!
På gott och ont.
Hoppas det löser sig så småningom med henne och din make. Så att hon tycker det är okej och t o m roligt att göra saker med honom.
Vår lilla tjej var oooootroooooligt mammig ett tag. jag trodde jag skulle bli GALEN! Men nu ahr det faktiskt börjat vända tack o lov! Ibland föredrar hon t o m pappa vilkt är såååå skönt!!!
Det började vända mer efter i julas. vet inte om det abra var åldern eller omdet var ngt annat?
Nu hoppas jag det håller i sig.
Lycka till med 2-barnsföräldrarollerna också! Inser att det kan vara en ganska jobbig och kaotisk övergångsperiod i början.
Kram!!
Lappis,
jag kanske kan börja jobba på ditt jobb?????
Telis,
OJ!!!! Det låter inte bra. Men BRA att du tog dig i kragen och åkte till akuten!!!!
Nu hopas jag du blir bättre snarast!!!!!!
Så de varnade för detta p g a k-snittet alltså?? Hm, jag fick ingen som helst varning om att ngt sådan skulle kunna vara hägre riskfaktor innan de snittade mig?
Komemr du äta en "vanlig" antibiotikakur då? Typ 10 dagar eller är det starkare grejer och lägnre tid?
Jättekramen och Krya på dig!!
Mugglan,
hahahahaaaa! Jaså du och kollegan skulle slåss om samma free fucks! Där ser man!
Mitt Free fuck nummer ett är helt utan konkurens Clive Owen!
MY GOD! Jag kan se värstedåliga filmerna bara han är med!!!
Men oftast är han faktiskt riktigt bra som skådis OCKSÅ.
Sedan kommer nog Hugh Jackman som god tvåa.
Haha fast jag gillar honom bäst som Volverine och DET kan ju vara lite svårt att få...?!?
Brad Pitt tycker jag egentligen är rätt ful, men han har charm så jag gillar honom ändå. Dessutom var han STRÅLANDE i senaste Tarantinofilmen!!!!! Himmel!!
Den var förövrigt kanon om man gillar Taraintino, vilket jag gör. Eller näe, jag älskar snarare hans filmer!
Äsch, snygghet är ändå sååååååå relativt.
När det väl kommer till kritan handlar det för min del alltid om utstrålning och det där lilla extra.
Många män som andra tycker är vrålsnygga kan jag känna lite "vadå?" inför. Tror att jag itne går in så mycket på "tvålfager"? Typ Clooney. Han kan jag SE att han ser j.gt bra ut. Men hans utseende gör noll med mig. Även om även han ahr gjort en del jädrans bra roller också. Med utstrålning och hela fadderullan, men nej. Han är för mycket "Gregory Peck" och för lite "oborstad".... För MIN smak då alltså...
Jag gillade även Nicholas Cage länge! Även han en "oborsting" haha!
Men de senaste åren har han gjort sådana enorma skitfilmer att jag inte ens orkat se dem. Men tycker fortfarande att han ngt visst....
Okej med tanke på de jag just räknat upp inser alla att jag inte är Fredrik Ljungberg- eller Orlando Bloom-typen va?!?!?
Ävenom jag tycker att Ljungberg har snygg kropp1
Men det har ju de flesta elitidrottsmän så länge det inte handlar om tyngdlyftning eller sumo....
På tal om snygg kropp så tja, Michael Phelps går inte av för hackor....!
Snorkis,
Ah! Jag gillar också gamle Connery!!!
och KUL med jobbinetvjun! Skoj att de ville ha fler referenser!!!
Håller tummarna
Vickan tack för din update från page också!
EA;
vad är det som tummarna hålls för?
Hus? Jobb? Bebis?
eller kanske alla tre egentligen. Som ett Kinderägg....?
Fast jag gissar att det är något av de tre som kasnke är mer aktuellt just NU???
Jag håller tummarna för alla tre så länge ialalfall!
Hurra!
Nu ahr det slutat regna här!!!
jippie!!!
Särskilt för att det slutat regna på INsidan av mitt fönster!
Ameriansk byggstandard = rätt kass......
Och nu ska jag nog ta och masa mig tillbaks till mina celler en stund.
Även om min jobbmotivation inte är på topp...
Så AM haha jag skulle nog också behöva lite pep talk!!!
kanske göra slag i saken som jag hörde av mig till dig om för eeevigheter sedan.
fast jag är nog för feg...
Gigantkram till er alla!!!!!!
Men Snaily!!
Oj det låtr inte bra! vad ska du göra nu? Ska man behandla eller är det enabrt vila som gäller???
Hoppas du snart känner dig bättre!