Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Hej Oms, jag tror vi har gått helt om varandra i tråden? Är du en av de som hängt här sedan begynnelsen eller?

Jag har varit på BT sedan september -08 tror jag, men den här tråden råkade jag ramla in i nån gång i våras när vi skulle börja med insemnationer och jag på allvar tog in att vår nu 8-årige son kanske inte får något syskon hur gärna jag än vill.

• passionsblomman

Satt också och undrade över Ores frånvaro. Nu är det den där tiden då all tystnad och frånvaroskapar frågor....

*vinkar till Ore*

• passionsblomman

Nu är kissekatterna väl hemma och vakna och helt odugliga till avel mera.

De vinglar betänkligt när de går och den ena var helt förvirrad och gick och bajsade i en banankartong som lämpligtvis stod alldeles bredvid matbordet där jag satt med min sista pizzabit.
    Jag åt inte den sista...

En väldigt positiv sak är att det är BETYDLIGT billigare att göra det vi fått gjort här än vad det var i Sthlm.

De ser ganska roliga ut, krakarna när de stapplar runt här.

Nu ska jag kolla vad ni haft för er idag!

• passionsblomman

Ja jag har för mig att det skulle gå på nästan 3500 totalt när jag frågade i sthlm. Det var iallafall stor skillnad, så jag blev jätteglad!
    snaily skrev 2009-11-13 17:53:24 följande:
    Hi hi, det var ju ganska på pricken vad det kostar hos oss!
  • passionsblomman

Mitt med!

*funderar på hur många blomfrågor jag egentligen svarat på på det här forumet...*

Du får en lyxig pralin av mig här som bonus för besväret.

FATTA att en tjej här på forumet som jag babbat mycket med är chocolatiére och hon skickade mig PRALINER i en liten ask för hon tyckte jag hade det lite tuff med flytt och allt.

SÅÅÅÅ himla lyxig och god choklad! Ingen har fått ens titta på dem här, så du är den enda som fått smaka!
    snaily skrev 2009-11-13 18:46:06 följande:
    Nu har jag ju inte jour ikväll, men ok då... (Glömde förresten - mitt yrke är ju ett kall! )
  • passionsblomman

HAHAHAHAHA!

Jag har också Chocolatiére på min lista förövrigt!
    Det och florist tycker jag låter som en GOD företagaridé.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter