Inlägg från: Snorkfröken77 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken77

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Fast jag har full förståelse för att man inte vill testa, strutstekniken är SÅ bra

Sitter och jobba hemifrån och det är lite segt...Försöker fokusera på att det blir några extra slantar i övertid iaf....

• Snorkfröken77

Snaily - Jag tror du skulle bli så bra som chef! Jag tänkte snarare att du kunde anställa mig som receptionist eller nåt Det finns många små kliniker, men ingen som erbjuder hjälp efter 17 och inte på helger så det finns definitivt ett behov. De klarar inte heller av några större operationer. Hmm, jag ska nog lyckas lura hit dig....(det där på m som du skrev om pratar vi inte högt om än, alldeles för tidigt och jag har inte förstått det än)

Nenne - Jag tycker det är galet spännande iaf *hoppar upp och ner på kontorsstolen*

• Snorkfröken77

muggles - Är det en nidis igen? *hoppfull*

• Snorkfröken77

muggles - Min nidis var ju 10-11 dagar efter ÄL....Och vad jag läste mig till sen var det väldigt vanligt, I rest my case

• Snorkfröken77

Äntligen!!!!! Grattis Nennne!!!!!!!!

Jag visste väl att AH was the shit!!!! Fy fan vad underbart!

Grattis igen och krama maken!!!

• Snorkfröken77

Blivande och Nenne - Vilket datum ska de små komma till världen?

• Snorkfröken77

Ore- Din sons namn stod på min lista över potentiella framtida barnnamn, jag tycker det är jättefint

• Snorkfröken77

Blivande - Jag förstår hur du menar Om allt går vägen för mig kanske jag också får i Augusti (eller Juli)

• Snorkfröken77

Nenne - BF är väl nästan det första man kollar eller hur?

• Snorkfröken77

Mrs B - Kommer i håg när någon av dina gossar ville ha pannkakor utan kanter!!! Det är den bästa jag hört

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter