God fortsättning alla raringar!
Koko ? jag hoppas verkligen att lyckas stuva undan det mesta av fröken Duktig i dig, för det kommer bara att sluta med elände för din egen del annars. Jag vet, för jag var själv likadan länge, men till slut höll det inte längre och när vi väl bestämt att maken skulle vara hemma lite mer från jobbet för att avlasta mig så tog det inte mer än tre dagar förrän jag bröt ihop fullständigt. Nu vill jag förstås inte måla fan på väggen, men det jag vill säga är att det är förståndigt och inte svagt att ta hjälp av andra.
Stor kram; jag tycker verkligen att du kämpar tappert!
Muggles -
tant! Stor kram!
Piggelin ? låter som att det blev toppenfint i Amandas rum!
Jättefint tyg till gardinerna. Vi håller just nu på att riva ner tapeter i vårt sovrum, men när vi är klara där ska vi gå på Piff & Puffs rum. Jag är inne på att göra lite ?djur- och djungeltema? där, men vi får väl se hur jag får ihop det. Både min syster och hennes sambo är konstnärliga av sig, så de ska måla en fondvägg med lite roliga motiv.
Kängu ? apropå nyårslöften och så, hur går det med din löpning?
Du kom ju igång väldigt bra och verkade grymt peppad tidigare i höstas.
Lappis ? hoppas att ni får en härlig resa till Thailand!
EA ? inboxa gärna länk till huset ni ska titta på.
Skickar en tantkram också.
Snaily ? tur att du fick en trevlig nyårsmiddag i alla fall, inklämt bland allt jobb.
Ore ? jag förstår att du börjar bli luttrad angående inflyttningsdatum i huset, för sade inte din man tidigare att ni skulle ha flyttat in redan i maj 2009?
(Eller minns jag fel?
)
Här hade vi också en lugn och skön nyårsafton, som flera verkar ha haft. Mina föräldrar och syster med sambo var här, och vi åt gott och spelade lite spel. Pappa bjöd på vildsvinsfilé till huvudrätt och det var verkligen gott. Tyvärr är Piff febersjuk, så han har varit rejält hängig de senaste dagarna (upp emot 39 grader på morgonen). Som väl är både äter(!) och sover han bra, så det går rätt så bra ändå. Puff har återgått till gamla synder med att försöka (och ofta lyckas
) framkalla kräkningar när vi matar honom. Dessutom sover han lite oroligare just nu, vaknar ofta med ett skrik och slutar sen inte skrika förrän han kräkts. Mycket kräktorkande blir det nu, och jag hoppas verkligen att 2010 ska föra betydligt mindre med sig av den varan än vad 2009 gjorde.