Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Blivsnde-du får ha filmmaraton, göra egna julkort, baka inför julen etc så går tiden lite fortare
Blivsnde-du får ha filmmaraton, göra egna julkort, baka inför julen etc så går tiden lite fortare
Tror du inte det räcker med en simring a la modell anka
Lappis-vad är nästa steg efter hemutredningen och hur lång tid har ni kvar tills miraklet sedan är i er famn?
Ore-beror lite på hur stor yta ni ska ha det på??
Blivande-trevlig lunch!
Är det någon som vet i vilken affär man kan köpa en "sångpåse" för barn, dvs tygpåsarna med små fingerfigurer i som man ska sjunga en sång till?
Tänkte köpa en sådan som doppresent bla men dopet är på söndag och frågan är om den hinner komma om jag beställer på nätet....
Snaily-när är det ÄP för er del??
Jag räknade på vårt tidsschema lite i helgen och som det ser ut nu är det först i april som vi kan få +/- DRYGT!
Nenne-ingen aning vi får ju inte skicka remissen än men om jag ringer i slutet av januari så kanske jag kan få det till att jag kan börja spraya i slutet av februari?? Är kanske lite naiv med tiderna men hoppas kan man alltid göra
vi får ju inte ringa gyn förrän i januari då det är 2 års gränsen som måste passeras och då tänkte jag att om min cykel håller sig så bör jag vara på dag 14-16 i mitten av februari om vi får möte inbokat till dess. Eller jag kanske räknade fel en månad i all hast
Spray i mitten av februari -> 3 veckor? -> sprutor 2 veckor? -> ÄP -> 2 veckor - > test mitten av april ca eller blir det tokigt? Ska sluta spekulera nu.....
Lappis-ja det är surt känns just nu som att vi bara sitter av tid även om vi i "teorin" kan lyckas innan februari men jaja hade vi bara haft något problem så hade vi fått hjälp tidigare
Men lite råd och tips måste man väl kunna komma med alla menar väl här inne och ser inte ner på någon (i min enfald iaf)
Ska snart bita i det sura äpplet och ge en samarbetspartner "rätt" även om hela min kropp skriker att de inte ska få det
Håller med dig Nennelainen
Lyckades lokalisera var man kan köpa den här sångpåsen så nu är nästan doppresenten klar, svart gåvagn från Brio och deras lilla tax dragleksak och sedan en sångpåse