• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Mugglan, testar du med ÄL stickor nu?
    Gör det nästa gång, tips!
    Min mens blev tjingtjong efter min abort förra sommaren och jag gick ÄL på dag 17-18 ist för 13-14 som det brukar vara...

• FruCicci

Är det kallt i Japan?
    De har jätte fin julmarknad vid SergelsTorg och säljer fårskinns tofflor ganska billigt där, det är ju lite typiskt svenskt med, om han nu inte vill ha jätte mycket mat mat mat....
    Apotekets senap? Finns väl i plastburk?

Lycka till!

• FruCicci

Det låter suveränt Lappis, vad glad han kommer bli, jag skulle velat ha allt själv

Nähepp, dags att piffa sig för Lucia kalas på dagis.
    Lillan har sovit i 2,5 timme nu, stackaren, så det får bli väckning nu!

Trevlig fredag!

• FruCicci

Hej VÄNNER
    hur har du det gumman
    VA??? Har du varit och svängt om på Nobelfesten, din lilla fuling!
    Inte för att jag går på så jätte "fina" fester, men mina "knäppisar" till väånner är som jag, dvs mer glamour i livet, så det blir ofta smoking middagar när någon fyller år, och nu är det ju 35 eller 40 för oss.
    MEN jag vill gärna dansa med Calle Bildt, han är en stor "idol" jag tycker han en bra person o lite kul, för att vara politiker!
    Så nästa år är det kanske jag och Calle och Hänt extra (NOT)

Tittar in som hastigast!
    Victor vågade vägra tomteluva och var det ända barnet som lipade hela jäkla föreställningen. Same same as last year
    ja ja, vet att jag inte kan skylla på att han är varken sjuk eller 2,5 år
    Nåväl, vi har åkt buss (läääänge) nu på eftermiddagen och gått i kyrkan och tänt ljus och sjungt, han fick välja det själv
    Jag tror inte Adolf Fredriks flickkör tyckte det var så roligt att en 2,5 åring stod och skrek i kyrkan och försökte överösta dem under deras repition

HURSOM

Jag har skrattat som bara den nu när jag läst ikapp.
    Lila blygläppar
    Fuldans och allt vad det var, jag garvar fortfarande
    VILKEN UNDERHÅLLNING!!!!!

pussiliuss

• FruCicci

Hej AM, välkommen hem! Har saknat dig!

Hej alla andra!
    har ni det bra i snöyran!

Jag har åkt pulka idag, det var skitskoj
    Måste dra med mig Victor efter dagis i morgon igen! Underbart roligt!

Har bara läst sista sidan... ville bara komma in och vinka i julstressen och all snö (som jag gillar)...

kramar

• FruCicci

Blivande Fru L,
    fjol fick jag ett HEMSKT kort av en kompis som hade placerat sina barn, en 4- och en 1-åring på de lila och svarta sidenlakanen i föräldrasängen iförda endast tomteluvor. Brrr! Stackars barn

USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fy vad osmakligt.
    Jag stör mig inte så mycket på ungar på korten, jag har inte skickat det själv heller, men det där tog ju priset i osmakligt vill jag lova!!!! God!

TELIS, just det du har ju flyttat idag, hoppas det gick bra!

Hoppas du inte har sådan mensväk i natt Snaily, det lät inte skoj...

Vad duktiga många har varit och bakat!
    Jag har bara varit runt de senaste dagarna hos alla kompisar och ätit upp deras bakverk.

Tack för sms Mugglan

Nähepp. Nu måste jag knyta mig.
    KRAM igen

• FruCicci

Bra information Piggis!

Jag har en inkomstförsäkring och min man med, så om vi blir av med jobbet så får vi upp till den lönen vi skulle haft om vi jobbade Jävligt nice!
    Min make har faktiskt hunnit utnyttja det en gång, men inte jag Hur som, mycket bra... fast det kostar ju ett par hundra varje månad, men det är det ju värt i långa loppet
    Ska mata Lillan nu.....
    återkommer

• FruCicci

ÅÅÅÅ vad härligt det låter AM!
    Fantastiskt!
    Och vad roligt att barnen fick så fina grejor i present. Thailändarna är så generösa och varma människor.

Telis, my god med nyckelknippan!
    Men han få väl skylla på att han är lite stressad coh gengravid så här i juletider OCH flytt tider
    Men jag skrattade gott åt virrvarret... fick du någon mysfrukost då?

lappis, hej hej, ja det var jätte kul med pulka. Jag älskar parken i Humlan, de lånar ut gratis pulkor och hjälmar till barnen, perfekt! Sen kostar en kopp varm kaffe 5 kronor

PB, det var en lista det vill jag lova
    Strukturerat!

Jag har just hittat den perfekta julklappen till min svärmors man som har allt och lite till och en massa pengar så han kan köpa det han vill själv osv osv....
    Han ska bland annat få en GET ha ha ha från avctionaid.se, sååååå himla bra tycker jag kan se honom öppan denna klapp och sen berätta för vänner och barnbarn att han har fått en get

• FruCicci

Mugglan, så tänkte jag med!
    Jag har aldrig varit med i Facket någonsin, jag har fått för mig att det inte är min grej. Men sen när vi hittade detta med inkomstförsäkringen, så kändes det 1000 gånger bättre.
    Jasså, så har inte ni fått så mycket snö?
    Victor åkte sin nya Porsche kälke till dagis både igår och idag

• FruCicci

KRAM Tinga...
    Vet ej vad jag ska säga, men du är ej ensam iaf...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter