• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ea sladdar in i snömodden *se upp*

Tjurar lite för att Mugglan får spinna men inte jag *mutter mutter*
    Var hos naprapaten idag och har i princip fått träningsförbud på allt som anstränger ryggen fick tillbaka ryggontet i förra veckan och det tyckte han inte var så bra. Han knäckte mer i ryggen och sa att det ev kunde vara ett litet litet diskbråck som jag dragit upp igen med träningen eller en inflammation.
    Träning som anstränger ryggen skulle jag vänta med till åtminstone efter nyår om inte längre men sedan förstod jag inte hur man får bort det ev diskbråcket om det bara är att vara tålmodig.......

Fru Muffin-kan tänka mig att det krävs en bild för att man ska fatta även om man jobbar med det.....

Har ångest för att vi inte varit tillräckligt flitiga denna månaden, har inte haft minsta lust eller orkat tillsammans med mycket på jobbet....varannan var tredje dag har det ändå varit rumlande men nu är det sedan lördags kväll (för den som vill veta )

• Fru E

September-Grattis till minus, nya friska tag nu

Nenne-woohhooo härligt med besök inbokat! Längtar med till den dag då jag kan ringa

• Fru E

Ore-blir du trött på att ha lillkillen på magen så kan jag ställa upp

• Fru E

Brrrrrrrrrrrr!

-7 grader ute och snorhalt på alla cykelvägar gick i snigeltakt hem kan jag säga!

AM-välkommen hem! Thailändarna är helt förjusta i småbarn, när vi var där så såg vi varje kväll servitriser/servitörer som frågade om de fick passa barnen medan de vuxna åt

Muggles-jädra segdragen tant men kanske har MA ställt till det lite, hoppas att den snart rättar in sig i ledet så vi kan plussa tillsammans snart!

Ha så trevligt på julfesterna Muggles och Blivande

Igår tog jag mig i kragen och aktiverade mig innan maken kom hem så jag kunde hoppa på honom när han kom hem men börjar fundera på om jag åkt på svamp för det skaver "inne" idag men kliar inte eller så. Funderar på om gyn ska få ett samtal imorgon och skriva ut en sån där tablett så slipper man allt kladd och irriterade slemhinnor

Telis-ta det lugnt med alla kartonger, får tänka på televinken!

Nenne-du får glädja dig åt att må bra nu för det vänder kanske sedan

• Fru E

Mrs B-men det är ju perfekt motion att åka pulka

• Fru E

Oupsie-jag skulle bara ta tabletten förra gången men det var länge sedan. Ska ringa idag men misstänker att gyn inte jobbar på den kliniken varje dag så vet inte hur jag ska få tag i tabletterna i så fall. De vanliga vaggisarna som man pillat upp tycker mina slemhinnor inte om men ska ringa och tjata på sköterskorna idag

Piggis-du får flytta ner till oss i Skåne för här är det snöööööööö och det ska komma ännu mer under dagen och helgen.

Lappis-rumpskak hänger jag med på för det är enda sättet att få mina sätesmuskler att slappna av

• Fru E

Måste säga att jag hellre drack öl i thailand än drinkar iaf på stranden för där vi var så var det mest sprit i drinkarna

• Fru E

AM-lät inte som en helt underbar natt i natt sovmorgnar i all ära men jag hade kunnat tänka mig en del sådana nätter med om jag blev på smällen

Lappis-härligt att komma iväg lite

• Fru E

Nenne-bärsele, babysitter, hoppgunga, bärsjal, kläder i olika storlekar mm

Lappis-tjohooooo!

Snaily-ännu mer brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -34 då ska jag verkligen inte klaga på -4

Liten-mindre är kanske lite blyg för snön så får hinna vänja sig lite innan det blir full rulle

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter