• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Liten-jodå det går framåt med makens tävling hittentills har han minskat 7.5 cm i midjan och 8 cm kring bröstet. Han har inte gått ner så mycket i vikt men iom att han tränar så mycket och "bygger" muskler av fett så blir det fel att titta på vikten. Hemligheten för honom är inte så hemlig egentligen, träna mer, gå promenader, äta mindre och rätt. Han säger tom själv att han äter mindre nu

• Fru E

Men ska maken ner till nästan 90 kg får han lägga på ett kol säger hans fru som snart ska göra en latte och rota fram en muffins ur frysen

• Fru E

Javisst ja gosnosen har inte varit inne på några dagar.....hoppas det betyder positiva saker *håller tummarna*

Ja ofta tänker man inte på att muskler väger mer än fett men maken borde kunna gå ner åtminstone 10 kg men tror att han måste springa och gå lite mer då

• Fru E

MSW-jo det kan nog stämma att man bränner mer ju mer muskler man har, brukar ju säga att styrketräning bränner mycket kalorier
    Håller tummarna inför operationen kommer att gå bra ska du se men klart det är svårt att vara ifrån familjen

Lappis-du får njuta lite av att inte träna istället träningen igår var mycket skönare än att sitta i soffan och jobba idag *dumma rygg*

• Fru E

PB-ohh det lät inte helt fel

Tinga-håller tummarna för jobbet

Nenne-grattis till tant

Ore-mysigt att få boa in sig ordentligt när det snart är dags

Ikväll blir det AW hemma hos en av tjejkollegorna, trevligt värre med skvaller och lite vin

• Fru E

Telis-choklad *dregel*

Blivande-ohhhhh spännande! Resan har börjat fasar själv lite för berg och dalbanan som du menar men antar att man får ta en dag i sänder

Liten-BRRRRR för att frysa och vara blöt!

Nenne-*avis* vill också ha kamin

• Fru E

och jag som försöker att dra ner på chokladen, eller ja sötsakerna, för att hålla i en liten liten liten liten liten liten liten liten liten liten dum tråd av hopp att det kan göra någon skillnad på fertiliten (fånigt jag vet )

Fru L-trist att det tar så mycket tid för dig men tur att du får tillbaka pengarna och 2 extra gratis ivfer

• Fru E

EA mår bra förutom ryggen då men den ska knådas med massage imorgon och förhoppningsvis bli lite bättre
    Försöker intala mig själv att jag ska vara positiv denna månaden men inte attans lätt.

Ingen som har något magiskt knep för trötthet? Är in i bängen trött nu när det är så mörkt och ruggigt vilket även får mig på lite tjurigt humör till makens förtret

• Fru E

Lappis-träningen i tisdags gick över förväntan för min del går bättre att träna än att sitta i soffan eller ligga med ryggen

• Fru E

Om choklad är bra för själen och delar av kroppen så borde den även vara bra för äggen *kliar mig i huvudet*?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter