Summan av kardemumman - livets väsentligheter
haha det vore nåt, en lokal trådträff, med en Snorkfröken!?! Ska vi också köra på maskerad temat då? kommer du, Vickan som Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstump då?
haha det vore nåt, en lokal trådträff, med en Snorkfröken!?! Ska vi också köra på maskerad temat då? kommer du, Vickan som Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstump då?
Tack Vickan! Då hade jag gissat ganska så rätt alltså.
Efter lite funderade kom jag även på D. Men att åka förbi K till D så förstår jag faktiskt inte alls vart Snorkis bor...
Och om du skriver att du lekt i Vickans håla,så finns det ju ett bra ställe att leka på där! Såna ställen älskar jag att få släppa fram barnasinnet på, Men länge sen jag var där nu! Om du menade det jag tänker på förstås?
ang. länken så lyckades jag genom att klippa ur hela länken och klistra in i verktygsfältet och sedan ta bort de sista tre punkterna.
Nej nu kallar sängen på mig, har så ont/trött i ryggen efter träningen så jag orkar inte sitta upp längre...
Hej på er och tack för att man är välkommen! Fredag = kortdag på jobbet, men har ändå en gång sidor att läsa ifatt. ni är så galna på fredagar
Sen nångtin jag länge velat skriva här hos er:
FREEEEDAAAG!!!!!!!!!
Parnassia - Kul med en nybörjar kompis!
Mmm vad jag bli sugen på fika så som ni skriver, och jag som precis fått i mig min lilla lunch som jag inte blev särskilt mätt på...
ååå tuppkaka vad gott. Det mins jag att jag bakade ofta som barn. Men tyckte att bilden på Vickans länk inte såg ut som jag minns den, ska nog be mamma om hennes recept och jämföra.
Värmande dryck, en Irish Coffee skulle inte sitta helt fel nu!
Men får nog nöja mig med en kopp äpple/kanel te.
EA - aj vad ont det lät, på mitt gamla jobb fick vi alltid massage och den massören hittade alltid massor av knutar i min rumpa! Jag vet inte om jag läst det, men vad har du problem med? ryggen?
*nyfiken Muggles man* Gillar Niklas i Niklas mat, han verkar vara så genom go och snäll
Jag förstår mig inte riktigt på det där med vaccinet, det verkar ju vara öppet för vem som helst att vaccinera sig, har två arbetskamrater som ska ut och resa i december så de ar redan fått det, utan att vara i riskgrupp!?!
Och nu var redan vaccinet slut här, och det skulle dröja innan det kom in nytt igen...
nyfiken PÅ Muggles man skulle det ju stå...
ber om ursäkt för alla övriga stav och särskrivningar jag gör, skriva är inte min starka sida, vill få ner så mycket på så kort tid som möjligt och då blir det lätt lite fel...