• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

nennesjuttioåtta skrev 2010-01-25 09:29:09 följande:
    EA-17? Hahahhaha här var det bara -8 i morse, rena sommarvärmen!
    Här låg det på -15/16 nånting imorse.. Nu är det "bara" strax över 10!
  • MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-25 09:40:04 följande:
    MSWJag ser att du pluggar hårt, hahah! Det är ju fantastiskt om jag kan skylla förvirringen på något.
    Jag har faktiskt skrivit fyra rader nu!

När jag var gravid gick jag en lagom stund och letade efter nycklarna till dörren när jag skulle stänga på jobbet, och hann bli lite lagom nervös vad jag skulle göra om jag inte hittade nycklarna.. Innan jag kom på att jag gick och hade dom i handen hela tiden!
  • MSW

Tinga: Låter riktigt nice! Var det denna och nästa vecka innan du börjar jobba igen? Eller var det bara denna vecka?

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-25 09:54:57 följande:
    Förvirrad eller bara korkad (jag tror på det senare). En gång när jag satte mig i bilen så hade jag så bråttom att mitt långa hår fastnade i dörren. En snilleblixt: jag vevar ner rutan. DOH! Hade ju funkat om det hade varit en öööh..... cabriolet?

(Nu har jag skrivit en halv sida! ) Den ska bara bli 2-3 sidor.. Och inte lämnas in förrän söndag, så det känns lugnt!
  • MSW
    Telis skrev 2010-01-25 10:15:07 följande:
    Gomorron!Hej koko, jag har saknat dig! Åsså har jag en fråga till till dig, dom dära sovpåsarna du pratade om, dom verkar vara ärmlösa, vad har du under i så fall? Tinga, ååååh, vilken mysig dag, njuuut! Jag är avundsjuk på alltihop utom joggingturen. snaily, klart att dom ska vara extra snälla mot dig nu, annars hade dom fått med mig att göra. nenne, en kollega till mig skulle skicka ett mejl till en annan kollega med en fråga en kund hade haft. Kunden hette Lena och min kollega skriver "Lena-spena undrar..." och sen skickar hon mejlet till Lena istället för till kollegan.
    På tal om felskick så har maken snubblat på denna sida: www.felsms.com/
  • MSW

Telis: Härligt att han äter mer och mer! Testar ni amningen nått nu när han äter lite bättre eller kör bara på med pumpning?

• MSW
    snaily skrev 2010-01-25 10:20:01 följande:
    Ja, det var faktiskt värt att säga två gånger! (Fuskväg till 10000 inlägg - dubbelposta ALLT!)
    Det kanske vi ska göra i nästa tråd? Då klarar vi kanske 20000.. Fast lite tråkigt att läsa kanske.....
  • MSW

Lappis: Jobbigt med måndagskoma! *kram*

Telis: Förstår att ni inte orkar krångla med pumpningen! Smidigare med ersättning, som går att värma i micro.. Men nu när han är lite vaknare och större kanske amningen funkar, man vet juh aldrig!

• MSW

Mugglan: skönt att ni känner er så hemma redan! Självklart hålls tummarna för BIM ist för BOM! (Även för EA såklart)

• MSW

Är tillbaka från dagis, men A somnade på vägen hem, så här är lugnt och skönt fortfarande.. Sitter och läser i den här boken: www.adlibris.com/se/product.aspx (lånad på bibblan ) och blir lite lagom inspirerad..

• MSW

Nu har jag gjort färdigt lasangen, bara att gratinera ikväll! Smidigt! Kanske hade varit bättre att pluggat lite, men bättre än inget!

Ang (hemvirkad)gallerfilt, så borde det juh funka att göra den lite mindre gles? Alltså typ varannan luftmaska och varannan stolpe? (tycker också det ser rejält glest ut annars, och undrar om verkligen inte värmen smiter ut genom de stora hålen..)

• MSW

PB: Jobbigt med allt strul! Både med sonen och sjukvården! *krama*

• MSW

AM: Ja, det blir den kanske.. Får kanske experimentera lite.. Se hur det verkar..

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter