Nenne: Knäpp svärfarskommentar, men som redan har sagts, så är VI i alla fall sjukt glada över Pricken!!!
PB verkar ha haft en bullerbyjul (enda som saknades var en 'kökspiga' som avlastade dig...) Hoppas att nyår blir lika trevlig, fast kanske liiitet lugnare för din del!
Frullan har haft motsatsen till bullerbyjul, läser jag. KRAM! (Fast även jag skrattar, förstår att det inte var roligt, men du berättar det så lustigt...)
Skåneträffen verkar ha varit trevlig, ska kolla in Sweets blogg och kolla på bilderna
BS: Bra att du hittade en vagga. En liten katt med tratt låter besvärligt, de är väl sällan förtjusta i sådana. Ska Elsa ha den länge?
Koko: Skönt att lillebror sov litet bättre, hoppas det fortsätter. Fast jag kan förstå att det nästan kändes snopet när du laddat mentalt för en tuff natt...
*noterar också återigen för mig själv att jag är otroligt bortskämd, lillkillen sov drygt 6 timmar mellan amningarna i natt* Bra att bli påmind om att jag ska vara ytterst tacksam för det, så länge det varar.
Izzie: Trivs ni bra med nya köket?
Nu ska jag googla efter duschblandare och jeanskjol
Ingen som råkar ha sett någon snygg jeanskjol någonstans? Den ska helst vara "A-linje"/utställd, och sluta ovanför knät...