Summan av kardemumman - livets väsentligheter
ha en riktigt skön helg, eller kväll åtminstone (om jag inte kan hålla mig från att logga in i helgen).
ha en riktigt skön helg, eller kväll åtminstone (om jag inte kan hålla mig från att logga in i helgen).
nu har jag inte hunnit läsa allt men ... men... helvetes. jävla. skit.
Gosnosen och September
Det finns inte ord.
Ore
Oooooohhhh nu är det nära!!!!!
Am
Lycka till med partajet! 30 pers, mamma mia...
koko
stackars kissen! Undrar vad som hänt!
Tinga
Hoppas det bara är en tillfällig dip och att ostbågarna åter blir populära!
Oms
Hej, hej!!!!
Frullan
hejsaaaaan!
FruL, dags för ÄP snart, va? Hur har det gått för dig?!?!??!
Gosnosen
fy, det känns så bittert och tråkigt att det inte funkade den här gången (heller). Vad skönt att ni har en donator! Förstår EXAKT det här "sälja huset"-tankarna för det känns så himla meningslöst att sitta i ett fint hus och leka svenssonliv... Ta hand om varandra, du och maken och tillåt er vara längst ned på bottnen ett tag. KRAMAR!!!
September
usch, vad sorgligt att magkänslan kan ha så rätt!
Det är verkligen helt otroligt vilket oflyt vi har i tråden. Många MA som inte ska vara så vanligt (väl?) och IVFer som inte funkar som statistiken talar för. Nu måste det väl ändå vända?!?!?
Ego
fy farao vad jag känner mig sänkt idag. Jag ska börja med ÄL-tester på söndag och hoppas som satan att det ska ge utslag. Men tänk om det inte gör det... Dessutom har jag äntligen bokat in ett besök hos gyn för jag har haft lite ont i magen ända sen förra ivf'en. Inte alls så att jag haft jätteont men det har känts... konstigt. Så jag är rädd att det kanske är någon cysta eller myom (???) som ska ställa till det med FET. Skönt att det är helg så jag slipper sitta på jobbet och våndas, surfa på FL och få myrkryp i kroppen och ha tankar å att bara gå och dra något gammalt över mig.
tack Vickan
skojiga helgplaner sa Bull!
Tinga
Nej, eller jo jag har haft cysta förut men det enda som hänt då är ju att mensen blivit sen.
Hurra, ja det har ju faktiskt verkligen gått framåt för dem båda! Vad skönt att de inte kräks hela tiden iaf, även om jag förstår att det är öken med sond. Kram!
muggles
vilken trevlig företeelse! Vinshopping! hahahah! Jag som är så dålig på att handla, det skulle ju bli katastrof. Först 20 par strumpor från olika butiker och sen går man lös inne på någon tantaffär och kommer hem med en blus med en stor kakadua i guld på ryggen.
jag shoppar oftast ensam, vet inte varför. Kanske för att jag då kan få vela ifred.
Ore
Oj, tack det gick bra! Han förstår min situation och jobbar på att det ska bli annorlunda men det är motvind även för honom. När han säger att hon ska ge mer produktionsjobb till oss så svarar hon med att det är "sälj", vilket är det han vill att hon ska göra. Så någon förbättring kommer det nog inte att bli inom den närmsta tiden. Jag känner mig ändå stärkt i att jag vågade säga som jag känner och att han tog mig på allvar.
Han är så himla bra. Varje gång han varit här (han jobbar ju på ett annat kontor) så känner vi oss taggade som tusan och motiverade. Synd att han inte kan sitta här jämt.
usch, för att gå omkring packad i butiker och försöka hitta något fint. jag blir ju dessutom skelögd och ljusskygg så en kakaduablus vore ju ändå ett bra klipp i sammanhanget.
Alltså, jag tror inte att du är packad när du handlar, Mugglan.
men jag tänkte på mina 20 par strumpor och
ja, jag kände nästan hur det snurrade till. Raj raj