MSW okej, du börjar den 18e i likaså A, hoppas det går bra med inskolningen.
BS mfl, nej nej nej ingen trea som vi har "bestämmt"... det som blir det blir. Men jag vill gärna ha 3 barn, det har jag alltid velat. Maken är inte så på, men när vi tittade på en bil innan jul, så kommenterade jag maken att den blir ju kanon, (det fanns bara 4 sittplatser) för du vill ju inte ha fler barn ändå.... och då var det annat ljud i skällan
Så jag tror nog han kan tänka sig det, men inte än på ett tag. Jag tycker det är lika bra att tjoffa på medan man har ångan uppe
Och MSW, jag ska inte testa
AM, vilken konstig start på tanten, att den kan komma o gå så där...
Jag ringde vårdguiden för jag var orolig över mensvärken, *pucko*, och de sa bara att det måste vara tanten, jag hade inte en tanke på att det kunde vara den som spökade så långt innan själva nerfallet i brallan
NENNE, vad underbart att läsa det du skriver. Jag blir lycklig bara av att läsa och önskar att det var så det var för oss.
Min man o jag hade ju inget vidare förhå¨llande när vi väntade Lillan, det var inte några klappar på magen, känna sparkar eller gull alls
Fruktansvärt i efterhand. Men förra sommaren för oss var ingen bra start på ett nytt barn så att säga.
Hur som UNDERBART med er och er lilla knodd i magen! Jag jublar!
Telis, vi är nog många som kan låna ut kläder och annat bra.
jag har tex en babybjörn som ligger och dammar, men den kan man inte ha förrän de var 53 cm eller vad det var...
Appropå POP overallen så fick vi lämna vår tillbaka, den blev återkallad. Som någon skrev.... Jag har en från HM till Skorpan - med feece innuti, den har varit super!