Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ore
och förresten, OM jag inte hinner in i helgen så LYCKA TILL! Eller också ses vi igen på måndag. IIIIIIHHHH!!!!!!!!
Ore
och förresten, OM jag inte hinner in i helgen så LYCKA TILL! Eller också ses vi igen på måndag. IIIIIIHHHH!!!!!!!!
*dansar*
Kakadua! kakdua! Kakadua!
lapinette
*ryser* oh den där "ölen" hade vi i en 5-litersburk när vi var i Frankrike med förrförrförra jobbet. Det gick inte mycket av den, kan jag säga. HUA!
bra tips!
En busgrogg på tequila och öl?!?
Det är ju som att blanda apelsinjuice och Bailey's.
Eller också är det ännu en i raden av drycker jag inte förstår mig på. :_D
TROCADEROOOOOOOO!
*tar första bästa buss till Hålan*
Nä, nu ska jag cykla hem! Puss på er!!!!!
hej Ore, du är här än?
inlägg i fönsterbrädedebatten (?), vi har gjort egna i mdf och sen köpte vi en fräs billigt på cllas i sjön och fick snygg profilerad kant. Fast det passar ju i vårt ruckel, här skulle nog sten se konstigt ut. Däremot skulle jag vilja ha stenskiva i köket så jag spar den där länken...
Snaily,
har du testat alltså?
Aaahh vad underbart det låter med snö! Tänk att du bor så nära men ändå så långt bort! Här är det bara regn, grått och mörkt. Pärskans.
Vickan
Det som är synd är att det inte är så tjocka väggar så att vi inte kunde ha så djupa fönsterbrädor utan att det skulle se konstigt ut, de skulle sticka ut så långt (kolla sovrumsbilden i galleriet!). Det syns inte men det är liksom profilerat under och in mot väggen. MDF is the shit.
Snaily
gumma tö gumman tö, ta inte bort Snailys snö!!
Fan vad trist med minus! Hoppas tanten kommer snart nu så ni kan sätta igång med sprayen!