• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Jag hade en tant, eller det första man blöder efter skrapningen. Det var ganska precis en månad efter skrapningen.
    Sen den gången efter så var ÄL nmkt sen, men å andra sidan kollade jag med stickor och blev ju gravid Med min lilla Skorpa
    start september skrev 2010-01-11 22:01:32 följande:

Cicci, ja kanske är det precis så att ÄL var sen denna gång. Det har ju varit en tant emellan här dock.
  • FruCicci

Godmorgon.....

AM, jo han tyckte det var helt ok. Han sa 2 gånger när vi hade mojängen i baken på honom att det gör lite ont pappa... gulle. Men det vi övertygade honom om är att det var tempen vi tog, det hela gick fint. (han gillar att ta tempen.... hjäääälp och gå i högklackat... hjälp igen )

BS, vad skönt att det har blivit bättre med värdena! Du kommer nog få åka hem med sömntutan idag

Lappis, din stackare som är överöst med jobb, men du har ju fått njuta lite av Thailand, så lite får du jobba nu

Många som har hemmafixar tider nu!
    Jag har inte gjort ngt hemma på evigheter, kanske dags? Hmmmm

Men hallå, skrivs Telis in idag och kommer inte hem igen och stannar till i morgon då hon ska snittas?

Hur LYCKA TILL med snittet och vad underbart att Televinken (han heter det, håller med AM) kommer till er nu!

Helt galet vad fort det ha gått, jag kan inte fatta att ni har gått dessa 9 månader redan Kändes som igår vi alla blev gravida!

• FruCicci

Ahhh då förstår jga Telis.
    Du ska inte var orolig för att det gör ont, det kommer hur som helst lindras när du ser Televinken, då är ju allt värt det
    Lycka till, jag är helt sprallig för din skull

• FruCicci

Sweet, NICE!

Liten, jag fick kostråd via vårdguiden, men de är ju omöjliga, för han äter ju ingen frukt alls, han vägrar även alla grönsaker och annat nyttigt. Jag får i honom majs, men det är ju inte helt bra för magen. Hur kan ett barn vara så rädd för nyttiga saker. På dagis berättade fröken att han till och med blev förolämpad när de bad Victor lägga bananskivor på en glasstårta, så mycket ogillar han banan till exempel... Han gillar inte glass och godis heller, så inget lätt fall. OCH då är vi ju väldigt noga med kostcirkeln i vår familj, jag och min man äter allt och alltid knäckebröd till maten, så han ser ju oss göra detta!
    Vi fick KLYX utskrivet. Jag var helt lycklig när han gjort det Sen skulle jag analysera det Stod och jämförde med bajsbroschyren tillsammans med maken, vilket måndags nöje
    Tack för att du frågar

• FruCicci

Ha ha ha Snaily Som för hundar!
    Men nu har du gjort det, avprickning på listan
    Gött!

• FruCicci

AM, åå vad trevligt. Vilka flyger ni med?
    De släppte ju massa billiga biljetter med Norweigian nu, så jag tänkte passa på å boka lite innan 18 jan.

• FruCicci

Just det AM, du pratade ju om Prada outleten, det kommer jag mycket väl i håg... men vad mysigt med Kloster!
    Visst var det en tjej resa med?

Mindre, tusen tack för tipsen!
    Fullkornspasta har vi just köpt o ska testa, han borde gilla det.
    Jag har lyckats får ner broccoli i potatismoset, men det är det ända. Jag gjorde stavar av morätterna och fräste i riktigt smör, så det skulle bli som pommes, men det gick han inte på, han har blivit så smart, han vet hur det brukar se ut.
    Han gillar inte köttfärsås, men köttfärslimpa, så lök funkar. Man kanske kan riva ner lite morötter i den, ska testaProblemet är ju att om man gör en stor köttfärslimpa, o han inte gillar, så är det ju kört. Maken är tokallergisk mot morötter. Kankse kan testa järpar.
    Hoppas det vänder snart, det är jobbigt för alla när han äter så kass, eller inte kass med ovarierat.

• FruCicci

Hej BS, det var ju bra att ni har fått testen avklarade!
    Vi fick åka tillbaka för att ta dem, apdrygt!
    Hoppas ni checkar ut snart!
    Ser fram emot att få se henne in real life
    KRAM o lycka till med hemfärden!

• FruCicci

HALLÅ TELEVINKEN!
    Välkommen till jordelivet, nu är de glada dagarna i livmodern slut
    Hoppas din mamma och pappa snusar på dig nu!
    Kan knappt bärja mig tills vi får se dig.

Hej alla!

Återkommer senare när barnen inte är vakna!

KRAM

• FruCicci

Ego rapport: Jag har fått tantjävlen igen efter 1,5 år på grönbete

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter