Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA: man blir inte mindre ledsen för att man inte har väntat sig ngt - man hoppas ju varje gång...
EA: man blir inte mindre ledsen för att man inte har väntat sig ngt - man hoppas ju varje gång...
Telis: galet! Men hade han inte råd med en dator och göra lite powerpoint-slides?! Lite papperslappar som glider ner emellanåt, hehe. Men han gjorde sitt framförande bra och säkert.
själv funderar jag på hur många mejl jag skickat idag... tangentbordet glöder
jag är rätt upplagd för pök ikväll faktiskt - hoppas nu att inte maken ballar ur (MOAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAA!)
han kanske tjyvläser...?
Igår frågade han mig om det var dags att "avla" Jag blev så förvånad över vilken koll han har - ruggigt.
Lappis: jäkla skit med väntetiden! Man undrar verkligen hur det kan ta 6 månader!!! De kanske har så många par under utredning samtidigt då så att det är ledtid emellanåt mötena???
Ore: vilken sötnos!!! Gosig... (vill ha!)
MSW: skönt att det verkar ha gått bra med op iaf. Ja den där stressen tror jag vi alla känner av. Och i jobbet så ska helst allt bli klart innan jul (så är det varje år - vad är det med folk!? jobbet finns ju kvar i januari...)
EA: det är lätt att bli bitterfitta i den här businessen. Särskilt när man har försökt så länge som ni och det bara inte vill sig medan andra får till det på första försöket. Man är inte dum om man hoppas, det är bara mänskligt. Utan hopp skulle man väl lägga sig ner och dö med en gång...?
Faktum är att jag tror att det måste vara ngt fel om det inte funkar på så pass länge och man ändå har försökt målmedvetet med regelbunden sex, stickor el annat. Men det kan vara ett "litet" fel som inte gör det omöjligt men som gör att det tar längre tid. Tex Frejis som det tog 3-4(?) år för...
Nenne: var det "ballar ur" som var Oldsbergaren?
Lappis: jaha, jag var naiv och trodde det fanns särskilda adoptionstanter på soc, tänkte inte på att det var samma tanter som servar resten av de behövande.
Nenne: säger man inte så hos er?!