Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Själv tyckte jag det uttryckte var ganska träffande i sammanhanget
Ska vi köra en SNUSK-FREDAG imorgon igen?! Nu när jag har ÄL och allt...
Själv tyckte jag det uttryckte var ganska träffande i sammanhanget
Ska vi köra en SNUSK-FREDAG imorgon igen?! Nu när jag har ÄL och allt...
Jag träffade en tjej/kvinna som är ett år yngre än mig men som gjort värsta karriären, på tjejaktiviteten förra helgen. Hon var superintressant, sa en hel del om det här med kvinnor/män och löneskillnader mm. Så nu har jag blivit inspirerad till att "skryta" om mig själv inför chefen. Har alltid varit så dålig på det förut men karlarna gör ju det hela tiden (typ springer till chefen och rapporterar av att "nu har jag gjort det och det"). Själv har jag alltid tyckt att det känns så fånigt, typ vill verkligen min chef höra om att jag ringde den och den (det tillhör ju bara jobbet). Men det verkar ju göra skillnad så nu provar vi (försöker dölja rodnaden bara).
EA: jag hoppas jag kan hålla balansen och slippa bli bitterfitta när jag BOMar om några veckor...
ikväll ska maken och jag ut och dricka bärs - Friskis har ändå stängt pga personalfest (omoraliskt!) så vi kan bärsa med gott samvete ist f att träna. El ja, träna ska vi ju men inte på Friskis...
Hattis: grattis till tant! Vad skönt att cykeln är på plats (hoppas vi)!
Junilejon: Bukarest - haha...
Vickan: jo fast jag tycker det är lite pinigt fortfarande att springa till chefen och avrapportera. Jag bara gör liksom, har alltid varit väldigt självständig och inte behövt chefen. Men det är ju tydligen så det funkar i en manlig värld, så...
SNUSK-FREDAG!!!
Liten: jag tycker vi tar fram snoppisarna istället...
Snorkis: jag tycker iaf inte illa om dig! Jag tycker det låter fullt mänskligt... Särskilt med tanke på det du berättar om bakgrunden av tävlingar mm. Men försök att njuta av graviditeten (din!) istället. Det är bara du som kan bestämma om du ska lägga energi på destruktiva el konstruktiva känslor... Jag tror du mår bättre själv av att strunta i alla ev tävlingar (låt de andra hålla på!) och bara tänka på lilla krypet i magen
Snorkis: jag tycker fö också att det är märkligt att skicka mms på sitt gravtest till kreti och pleti... Men folk är olika!
Liten: apropå julklapp till maken så hade jag tänkt ge honom en vinprovning på Systemet - hörde att dessa ska vara bra. Och då hade jag tänkt gå med ju såklart. Fast jag hoppas ju att jag inte kan gå med kom jag på... så nu vet jag inte hur jag ska göra
*shaking the butt*