Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Snaily-spännande med sprutstart!!!!! Maken kommer att få ta sprutorna på mig för jag är enormt spruträdd
Snaily-spännande med sprutstart!!!!! Maken kommer att få ta sprutorna på mig för jag är enormt spruträdd
PB-grattis till beslutet! Känns nog rätt skönt efteråt när ni vet att ni gjort allt ni kan för att få ett syskon. Pengar kommer och går (säger hon som nyss beklagade sig över reashoppingen)
Kängu-jag är supernöjd med mina fynd men som vanligt måste jag "klaga" av mig lite
AM-visst blev han så nöjd så
*frestar Vickan med en öl något lyxigt får vi ogravida unna oss*
Är lite smått irriterad eftersom kvinnan som ville köpa vår "garderob" i hallen ringde en timme innan de skulle hämta den och sa att nej vi vill inte ha den längre ehhhhhh!?!?! Varför ringer man och säger att man vill ha den och tom prutar om man sedan inte vill ha den precis innan den ska hämtas? *mutter mutter* så nu står det en stor koloss i vår hall och tar plats. Hoppas att någon annan snart ringer och vill ha den, har iofs bara legat ute i 5 dagar varav det varit nyår ett par dagar.....
Telis-nedräkningen har börjat
Snaily-vad är det läkaren ska kolla på måndag?
Vad gäller smygläsare så tror jag inte att jag lyckas locka fram kompisen på ett tag men vi får se de verkar vara i startgroparna iaf
Just nu tycker jag tiden går alldeles för långsamt för oss i barnverkstan.......tanten är slut och dag 10 på fredag vilket innebär hårdträning . Maken är iväg hela veckan men har lovat att komma hem till på fredag iaf
Som tur är är det än så länge inte så många runt omkring oss som har en bulle i ugnen så man riskerar att bli en bitterfitta.........
Muggles-länk kommer
Snorkis-vilken vecka är det du är i nu?
Snorkis-du kan inte använda dina vanliga byxor och sedan komplettera med de lösa muddarna som man kan köpa och täcka glipan?
Jahapp man kanske skulle se en film för att fördriva tiden lite, någon som har någon bra på tungan?? Maken har ett digert förråd av utbrända filmer som redan gått på bio....
Snorkis-hmmm tror inte den finns med i samlingen..............kom ihåg att gravida kvinnor alltid är vackra att titta på!
Får nog plocka fram filmboxarna och börja leta men först borde jag sätta in alla papper som jag nyss rensade bland och som nu ligger utspridda över hela soffan *dock trååååååkigt*