Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Nennne, jag har massa klänningar, som det är strech i och som är halvlånga på mig. Du får gärna låna!
Hallå hallå.....
Träning....... har ingen kommentar alls! Jag är värsta soffpotatisen nu och har gjort mitt för 40 år framåt tidigare
Hus med pool EA, låter grymt!
Vårt hus i södra sverige blir nog inte av, även om vi inte helt har släppt tanken. Jag har kommit på att jag trivs att bo i innersta o i min stadsdel i någon form av våning, så det blir nog att vi är kvar
Snaily, jag har en kompis som är hack i häl med dig! Hennes ÄP är troligen 22 januari, de håller på nere på MAS. Jag berättade om dig, men jag sa helt fel ag äggblåsor, 18 stycken skrev du i går, det är ju sjukt mycket, även att de ärsmå väl?
Frikyrkor.... Vickan, varför väljer man en lokal som inte serverar alkohol om man ändå dricker själv? Är det för sina än mer frikyrkliga nykterist vänner skull?
Intressant hur som!
Jag var i ngn pingstkyrka för länge sedan på ett bröllop, säkert 15 år sedan. Men det gör jag inte om, jag tyckte det var otäckt när alla började skrika i tungor och brudgummen stod o vifftade med händerna i det blåo rabblade massa mitt under akten.
Jag var där med 2 barn, det var deras fd barnflicka som gifte sig, de blev så rädda att jag var tvungen att gå!!!!!
ååå min mamma kommer till mig nästa helg
Maken ska iväg med sina kompisar o åka skidor i Schweitz, så mamma och jag ska ha myshelg i sthlm.
Lappis eller ngn annan restaurang van människa i mina kvarter.
Jag vill gå på ngt bra ställe för lunch.
Försökte boka verandan pöå Grand Hotell i går, men det var fullt!
Något i den dimenssionen som ni har koll på? Funderade på Berns, men jag har inte ätit lunch där på länge.
TIPS?