Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Mugglan - ascool tapet! heja!!!
Lappis - själv hade jag nog saknat Kalles kaviar och god lakris om jag hade bott utomlands....
Mugglan - ascool tapet! heja!!!
Lappis - själv hade jag nog saknat Kalles kaviar och god lakris om jag hade bott utomlands....
Lappis - sill finns ju konservburk fast då är det kanske bara matjes...
adventsstjärna är ju en idé.. ljusslinga en annan..
Spanade just på Svenskans betygsättning av klänningarna från igår.. Kolla in Titti Unckel
www.svd.se/nyheter/vetenskap/nobelpriset/svd-betygsatter-klannigar_3922859.svd - oooooobeskrivligt vidrigt!!!
Tinga - skoj att gå på dispfest!! Det var ett bra tag sedan senast.. ett år sen lite drygt.. hm.. det påminner mig om att jag troligen blir bjuden på ett sådant evenemang i januari... kan ju bli intressant att glida in med magen före... fniss...
Ego - nu har jag bokat in både profylaxkurs och amningsinfo - säg att jag är liiite på banan i alla fall...
Telis - åååå vad skoj med nycklar till huset!!!
Nenne - lite fredagsmusik
kram igen!
Åååååå vad ni är bra! Marinerade blygdläppar och allt! Hihihihi!!!
Själv har jag varit i jobbstaden och shoppat en massa tråk plus varit på mysig julpysselafter work hos en kollega - himla trevligt!
Och Parnassia - jag råkade träffa vår gamla gemensamma kompis B, du vet hon med två systrar som vi också känner. Hon var glad och mådde bra och så! Skoj skoj!
MrsB- komiskt med Maxbesök... här har vi precis gjort ett tappert försök att rumla i sänghalmen den stora magen till trots.... blev varken särskilt fantastiskt eller särskilt bekvämt för stackars maken.. fniss Vad har ni andra testat för avancerade ställningar i det läget?! *nyfiken*
Och när jag ändå är i de undre regionerna - måste man inte fixa bikinilinjen väldigt engagerat inför förlossningen? *är håröm där* Min mage är så stor att jag inte ens ser att jag har nåt hår där längre.. hm.... Viktiga frågor...
Dags att skriva julkort istället!!!