Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Fredagsstämning på kontoret
Jag är fortfarande hög sen konserten !!!
Fredagsstämning på kontoret
Jag är fortfarande hög sen konserten !!!
Vickan skål på dig din torris ! Här rockas det vidare med Pink. Vad ska ni hitt'på ikväll? Själv ska jag som vanligt spinna med maken och sen får vi se om det blir mat på något hak på vägen hem eller att gräva fram entrecote i frysen.
Absolut till mexican ska det helst vara Desperado med tequila i men den ölen finns inte här i Sverige så vi står ut med Corona + lime istället.
Förresten måste bara visa detta geniala sätt att öppna en vinare på. Om ni hör grabbarna mumla så är det självfallet franska de pratar. Vilka andra skulle öppna vinare på stan bara så där? I Sverige är det grabbarna som öppnar ölflaskor med tänderna i Frankrike öppnar grabbarna vinarna med en sko .
Vad är det för fel på Desperado? Min brorson får också rysningar.
Snaily - testa om det gör att du känner dig lugnare efteråt. Vissa testar ju så tidigt och sen sitter de ändå där och undrar om det inte var för tidigt för att visa plus och då har ju testet liksom ingen lugnande verkan.
Hattis - *fniss* ja, ha inte högklackat om du ska prova det där tricket.
September - skickar styrkekramar. Inget roligt register ni har men tänk att det faktiskt lyckades en gång, hela vägen!
Ego - en kompis (BS släkting) ringde strax efter nio imorse ... ingen middag hos dem ikväll. Trist men samtidigt ganska skönt då den här helgen är så uppbokad redan. Ska hoppa in i duschen för att snart åka iväg och träffa några kompisar på stan. Annars är det ju ett typiskt "stanna inne hela dagen väder" idag.
Ha, ha .. pratar datan med dig nennelainen?!!! Själv ser jag av någon konstig anledning glada gula gubbar över hela skärmen !
bt-knappen!
Blivande fru L - hur många ägg såg man på VUL? Känner igen det där med att det är så mycket som kan gå snett innan man ens har fått ett ägg. Det kommer säkert att gå bra!
Passionblomman - vad härligt att "det tar sig" !
Att ta sprutor och spraya sig full med hormoner är den lätta biten med IVF'n. Tyvärr måste jag säga, Blivande Fru L, att det är nu den jobbiga delen kommer. Den delen som gör att man inte vill fortsätta göra IVFer hela livet.
Blivande fru L - men jösses då har du jättemånga. Var inte orolig. Det räcker med att de får ut några som är toppenbra så ska det nog fixa sig.