Vilken tsunamiplusvåg det har varit här de senaste veckorna!
rt grattis till Snorkis och Blivande! Jättekul! Äntligen ett IVF-plus också, det var inte igår.
Och mest av allt, Nenne, SUUPERGRATTIS!!!! Jag blev så glad och varm i hjärtat av att läsa om ditt plus. Äntligen är det er tur! FET och AH verkar ju vara the shit!
Förutom detta finns ju massor att kommentera, så jag tror nästan att jag hoppar över det. Bara en extra kram till Frullan, Koko och BS som verkar ha haft det lite kämpigt av olika anledningar.
Själv har jag varit hemma i en vecka efter superskön semester. Vi ville verkligen inte åka hem, utan trivdes väldigt bra på stranden och i havet. Det kändes väldigt välförtjänt att få åka iväg till sol och värme i ett grådassigt november. För vi hade jättetur med vädret. Var ju lite orolig innan att det skulle regna hela tiden, då prognoserna såg ut så, men solen sken varje dag och det var ca 35 grader varmt. Någon enstaka skur på natten eller eftermiddagen, men inte alls mycket. Bästa kvällen var på makens födelsedag då vi åt private dinner på stranden och fick massor av mat, bla färsk grillad hummer. Underbart och väldigt romantiskt!
.
Nu är man tillbaka i verkligheten på riktigt och ska försöka styra upp lite julklappar och mys här innan det är dags för julefrid. Tiden går välidgt fort!
Kram till alla!