• Mrs  B

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Jag har också ett piano, som jag klinkar på liksom sönerna. Är ju musiklärare också så det är ett måste.

koko
    Ja, det är lite retligt att tentan inte kommit eftersom jag har lite tidsbrist denna gång för på måndag åker vi till SOLEN!!!!!

• Mrs  B

Nenne
    Till den "exotiska" ön Fuertoventura.
    Så jag kan prata spanska i en vecka....
    Ska bli skönt!!!!!!!!!

• Mrs  B

Koko
    Vi har varit lite småsnuviga, men inget som brutit ut.
    Men just nu klagar maken på att det finns "något" i kroppen som inte känns bra....

Vad mycket hår Conny har föresten!!!
    Malte är fortfarande väldigt tunnhårig och man kan räkna hans hårstrå för hand.

• Mrs  B

Koko
    Både jag och maken liksom numera Max har tjockt hår och mycket hår. Men för Malte går det sämre.....

• Mrs  B

Någon som lyssnar på rixfm när ni jobbar????

Vår förra resa kom med som "resan från hell", då Max spydde på idolkillarna och Malte på flyget hem....

• Mrs  B

PB
    Max spydde på Kevin och Johan Palm och du skulle sett vilka skutt de tog. Pinsamt var namnet!!!
    Och allt hände dessutom nere i matsalen.
    Vi vågade inte visa oss sen förrän vi åkte hem.....

Tinga
    Lycka till på intervjuerna!
    Har varit i din sits allt för många gånger....

Nu väntar tentan igen....

Kram till alla

• Mrs  B

Liten
    Har för mig att ögat inte ska "vara" iaf. Men kolla upp det försäkerhets skull på nån vårdsida/barnomsorgssida.
    Krya på er!

• Mrs  B

Koko
    Vi i har värmeslingor i gräsmattan på baksidan och har borrat i marken på sidan av huset. Ska jag fråga maken om detaljer????
    Det funkar mycket bra iaf.

Ore
    Maken säger inte så mycket om sina jobbplaner men vet att han söker lite nytt då och då. Men får han en intervju berättar han det och förklarar sedan hur han har tänkt. Jag berättar hellre lite då och då men med maken kommer det pang på.

Choklad, choklad, choklad.
    Mums säger jag bara!!!!

• Mrs  B

Fars dag
    Jag och barnen åker till mina föräldrar och äter middag. Ska bara ge min pappa lite lotter, för på måndag åker de med oss på semester så det är inte lönt att köpa blommor. Sen fyller pappa år i slutet av november så han får en dyrare present då istället.
    Maken åker till Örebro kl 10 så här blir bara en frukost.
    Kollade upp vad jag fick på mors dag i år och vi var och bowlade och åt middag dagen innan så kanske blir det nåt liknade när vi kommer hem från semestern för maken. Det blir iaf ingen present.

Koko
    Varje gång telefonen ringer här hemma säger Malte PAPPA!!!
    Hans uppfattning om var pappa oftast befinner sig eller??????

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter