• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nu får ni nog stoppa mig snart för nu har jag totalt snöat in mig på viner ! Ska ju skriva en massa rapporter men oj vad roligare det är med vin. Måste bara lägga till en till favorit i vitklassen - Chassagne Montrachet ...mmmmmmmm...

• Lapinette

nenne - ja, det gick jättebra (stolt!!!)! Han t o m frågade och presenterade på svenska. Det var bara en gång när han ville fråga om en lagtext som hon gick igenom där jag tillslut bad honom ta det på engelska för ingen förstod vad han pratade om .

• Lapinette

nenne - Nokian Hakkapelitta???

• Lapinette

ha, ha .. har inte sett den däremot äääälskar jag Falcons gamla reklam. Killen på cykeln ser precis ut som en kompis nere i Frankrike.

• Lapinette

Undrar hur många gånger maken har sagt rrrrrealy light efter att ha sett den reklamen?! Han hoppades dock (jag skickade din reklamsnutt till honom) att han inte pratar med lika stark accent.

• Lapinette

Telis - hur går det med era namn?

Viola är min mammas fd kollega. Grå, rökig och ofta lite småfull.

• Lapinette

snaily - kan du inte skicka lite sol till det otroligt gråa Stockholm!!! Och apropå vin så säger min man (och han har ju alltid rätt ) att vin är nyttigt!

• Lapinette

Gud vad slarvigt jag läser dvs jag läser inte allt som folk skriver och sen undrar jag vad då??? när folk kommenterar.

snaily - självfallet grattis till makens jobb! Såg bara det där med solen och vinet .

• Lapinette

PB - man kan inte räkna ut färgen på mina väggar hemma genom att titta på min brudbukett .

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter