Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Min brudbukett fixade mannen. Den var precis min stil! Mossig.
    Röda rosor, orange gerbera, lönnlöv, rönnbär, mossa, långa strån ut från handtaget av något strävt gräs med några rönnbär uppträdda på, samt någon liknande plättar i luften fast tjockare. Jag gillar många inredningsstilar (om vi ska referera till det) men även om vi har ambitionen att det ska bli ljust (jag gillar vita hem i tidningar men det blir ju sååååå tråkigt) så slutar det alltid med murriga färger, mörkgrönt, falurött, brunt, rost eller på sommaren turkost, cerice, gult och bjärt och fjärt.

• nennesjuttioåtta

snorkis och cicci
    ja du, jag måste först få mens någon gång så vi kan börja räkna. Nästa ÄL är det dags för en inpetning.

• nennesjuttioåtta

BS
    nej, vi har inte berättat. Eller en person vet väl att det ska in en frysis nästa gång men inte när. Det vet ju inte vi heller. Har jag otur och får utslag på ÄL-test en måndag så blir det inget eftersom det då skulle bli insättning på en söndag och då har de stängt så då får vi vänta en månad till. jag räknar och räknar och kommer mensen i helgen så är det fara på taket.

• nennesjuttioåtta

Lapis
    och spraystart för Snaily efter det! Och sen EA! Vilken vinter!!

• nennesjuttioåtta

Och sen kanske det är dags för IVF för PB också!?!? Heja gyn där nere i skogen!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    hahah, jag är sen, men eftersom det är efter IVF så är det inte så konstigt. Jag är på dag 32 idag men jag tror ÄL var förra veckan så då är det ju en bit kvar.

• nennesjuttioåtta

BS
    Vi hade tänkt att berätta nu eftersom det inte går så bra. Helst hade vi ju velat överraska någongång men det verkar ju inte få hända. men det känns aldrig som rätt tillfälle heller!!! Och sen är det skönt att de inte vet för jag vet att det skulle gå på repit:Hur går det? Hur går det? Hur går det? Och det orkar man inte höra.

• nennesjuttioåtta

koko
    ååh hoppas katten hittar hem snart!

• nennesjuttioåtta

Jag tror ingen av våra föräldrar ens skulle förstå. Antingen blir de sura för att vi inte sagt något, totalt likgiltiga och jaha, var det inget värre, eller säga något annat dumt.

• nennesjuttioåtta

kladdklaka kladdkaka kladdkaka! AAAAH VILL HA!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter