Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Tinga: tantfan tvekar i dörren men det har kommit klart rött så nog är det hon alltid! Vad skönt att det går framåt med pojkarnas ätande!!!
Undrar om inte BS blev lite förbannad....?
Tinga: tantfan tvekar i dörren men det har kommit klart rött så nog är det hon alltid! Vad skönt att det går framåt med pojkarnas ätande!!!
Undrar om inte BS blev lite förbannad....?
Nenne: ah du är fortfarande gravid alltså, gött!
BS: jag har funderat över vad jag själv skrev och jag står för det men det är tråkigt att du blev ledsen/förbannad, det var inte min mening. Jag tycker du ska komma tillbaka!
Jag sitter på heldagsmöten med bilskojare och tyskar - snart julbord med desamma... därav min frånvaro i tråden.
BS: jag ser dig allt din smygis
Nä nu måste jag på julbord och goffa i mig, so long!
Lappis: vad var dina symptom när du fick ditt utomkveds?
Japp, har läst på FL och symptomen stämmer Ska testa mig imorgon på morgonurin, har druckit för mkt kaffe idag. Usch, känner mig helt matt...
Jag vet inte men jag har ont där äggledaren sitter, inte mkt ont men det känns inte normalt. Usch, jag är så jävla ledsen och jag är ensam hemma med Moa (maken jobbar sent). Tårarna bara rinner
Jag började blöda i söndags men det har liksom aldrig riktigt kommit igång, det är för lite för att vara vanlig tant. Och så idag fick jag ont i vänstra äggledaren och då började jag bli misstänksam. Jag hade lite grav-känningar förra veckan också. Det känns riktigt otäckt faktiskt.
Fast det gör inte speciellt ont, inte akut. Och testar jag mig ikväll så kan jag inte riktigt lita på minus känner jag, för urinen kan vara för utspädd. Skulle vara rätt tacksam för ett minus just nu... (det trodde man inte för en vecka sedan)
Får jag plus imorgon så ringer jag och beställer en tid på gynakuten (har sparat tel.nr som tur är). Jag kanske kan få klippkort där snart?