![muggles](/bundles/flmuser/images/ingenbild_th_bt.gif)
-
Penistillägg vettuLapinette skrev 2009-12-11 14:56:21 följande:Apropå dålig engelska så sa en av mina fd chefer vid en presentation "we are good in having many balls in the air" ... ni vet många bollar i luften. Fattar inte hur han kunde bli säljchef för Europa i sitt nästa jobb.
-
Sept: det kan nog vara det sista som kom ut? Jag fick ngt liknande men det var inte den riktiga mensen (fast jag hade ju lite kvar efter tabletterna och det kanske inte du hade efter din skrapning?).
Vilket underbart klipp (nakenlekar)! PRECIS min humor
Nu har vi beställt tapeten till vardagsrummet. Ett tag övervägde vi faktiskt fototapet (en skog) för att det kanske hade varit läckert iom att man ser en klippa genom v-rumsfönstren, men det kan bli läckert el det kan bli kitschigt med fototapet så det blev den svarta med silverblommor istället. -
Gomorrrrrrrron - det är Weiron i ottan! Kl är 04.00 och det är dags att stämpla in!
-
Vickan: det är ju inte så att de direkt är och rycker i ditt könshår på förlossningen. Jag tror inte ens du kommer att tänka på det - du kommer att ha så ont att lite hårömhet försvinner i mängden...
-
De syr väl inte där det är hår?! Såå mkt brukar man väl inte spricka...?
-
Lappis: för att livet är orättvist! Själv har jag insett att jag har en sorg fortfarande över att barnet som skulle ha fötts i mars inte blev ngt. Det sticker till som fan varje gång jag ser en unge i Moas ålder med en gravid mamma på en lekplats (och det finns många
).
Nenne: ringa MVC - vilken känsla! -
Äh julkort har jag i princip slutat med - det är för analogt
-
Nenne: wow tack! Satt fint.
-
Telis: tack! Jag hatar alla julkort på diverse barn i tomteluva - det är BIG NONO - skulle aldrig skicka det själv! (Och det står jag för...
). Ska det vara julkort så får det vara fina sådana köpta/handgjorda. Inga jäkla nakna barn i tomteluva - burrrr.
-
Nu sticker jag till Ullared, wish me luck!