Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Snaily-tror man kan behöva lite tid hemma för att bearbeta alla sina tankar även om jobbet är bra på det med
Snaily-tror man kan behöva lite tid hemma för att bearbeta alla sina tankar även om jobbet är bra på det med
Lappis-det var ju det jag skulle fråga dig om vart man ställer sig i kö till adoption . Frågade maken lite försiktigt när vi spånade kring huset om vad han kan tänka sig att adoptera om det här inte går vägen. Han har precis börjat acceptera att vi kanske behöver ivf (dvs det var inte bara att skaffa barn) och har då svårt att tänka ännu ett steg men kändes som om det inte var helt uteslutet iaf
Om nu bara mäklaren kunde ringa med......
Och budgivningen är igång!
Höjning med 25 000 från vårt skambud
Undra om man kan fråga om de kan göra ICSI på hälften redan från början eller man trampar in på känslig mark då
Lappis-ok så då kan man egentligen fråga ifall de inte kan göra si eller så dvs ICSI eller skrapa på skalet redan från start
PB-jag kände inget av Pergona förutom mindre ÄL flytningar fast å andra sidan har jag inte så mycket biverkningar av tidigare p-piller innan heller
Lite kul att mitt bakande har spridit sig på jobbet då en kollega kom fram idag och frågade om jag skulle kunna tänka mig att göra hennes systers bröllopstårta gahhhhh har bara gjort mina egna (och bröllopscupcakes till en väninna) men aldrig något så stort som andras bröllopstårtor. KUL men utmanande!
Lappis-hehe maken är den som kommer att sticka sprutan i mig för jag VÄGRAR!
Tack AM
Är det redan dags för ny tråd
Ähh vad de luras, kom nyss ett sms om budgivningen men det var ju vårt bud!
Eftersom jag inte kan jobba pga budgivning så kan jag spamma här lite