• snaily

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis
    Klart ni får behålla Televinken! Försöker tanten något annat är hon säkert inte svår för er två att övermanna och binda fast vid en köksstol.

• snaily

Minus 7 och det snöar och blåser lite och är allmänt ruggigt, men Korven säger att han vill gå ut. Är väl bara att klä på sig och gå... Han väckte förresten mig i morse genom att sätta en hård tung tass rakt över min vänstra äggstock, den som blev mest massakrerad - aj aj aj!

• snaily

Telis
    Hurra för att han gått upp i vikt och att ni får behålla honom! Hur mycket pengar blev ni tvungna att sticka till henne nu då??

Snorkis
    Usch vad okul det låter. Vad många konstiga åkommor man kan drabbas av som gravid! Fast SÅKLART skulle jag gärna byta med dig...

Liten
    Pralin! Mmmmm! När har du BF nu igen??

• snaily

Nu har jag varit superduktig och sorterat viktiga papper från ett helt år tillbaka, satt in i pärmar, och slängt en massa gammalt. Nu är jag värd en balja med te och smågodis!

• snaily

nennesjuttioåtta skrev 2010-01-22 13:50:40 följande:

Det enda jag lider av (och även min man) är de limegröna gasmolnen jag lämnar efter mig på kvällarna. Fy satan vad jag mökar illa! Urk! Äggisar skulle nog göra en sugen på ceasarsallad bara, i jämförelse. Ni hajar, kanske. Jag har aldrig varit med om maken till illaluktande fisar. Nancy tappar pälsen om hon ligger nära röven.

Så det är ett grav.symptom alltså!? I så fall undrar jag om inte min make är gravid! Han döljer det väldigt bra under sin platta magen. Man undrar också var han egentligen får plats med all gas i sin lilla lilla mage. Han saknar antagligen något viktigt organ, typ levern.
    Vi har också dubbeltäcke förresten...
  • snaily

Tinga
    Tack, vad du är gullig! Men apropå den sociala kompetensen - du har ju inte träffat mig irl...
    Vilken välförtjänt härlig vecka du haft!! Du var värd att shoppa loss ordentligt!

MSW
    Skumt med mjölken!
    Ha en härlig kväll!

• snaily

Märks det att jag jobbar för att komma upp i 10000? Fast nu blir det helg och då är typ bara jag här, så det blir nog svårt.

• snaily
    på dig Vickan

Ja - NÅGON borde ta sitt ansvar och gå på visningen! En liten kanin skuttar lätt ända upp till vindsvåningen ju!
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter