Inlägg från: Snorkfröken77 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken77

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vickan - Vilken tur, men om du nu skulle kräkas visst måste det kännas bättre att kräkas i en designad påse än i en ica-kasse?

• Snorkfröken77

Ursäkta att jag svarar på gamla grejor nu, jag har varit busy bee och på kurs så jag har inte hunnit läsa något förräns ikväll!

Tinga & Ore - lol, visst var navelplåstret fint Känns absolut livsviktigt att köpa om man någon gång skulle bli gravid!
    Om det bara var jag som bestämde så skulle jag kastat av mig anonymiteten för er för länge sedan, inte riktigt min stil att vara hemlig. Men maken önskar att jag ska vara anonym, så jag får väl vara det tills han säger något annat (han är rädd att någon av er ska känna någon som känner oss och han vill inte att någon ska veta att vi är inne i barnkarusellen, inte jag heller för den delen men jag är inte så orolig av mig)

Tinga igen - Gud vad härligt med pojkarnas nya matintresse och vilka små läckergommar sen

muggles - Tyckte också det var jätteintressant om ÄL, man vet ju inte så mycket egentligen fast man tycker man vet allt Jag läste även när jag googlade på ämnet att det är mycket vanligare att man får ÄL-blödning när man blir äldre, hur gammal stod inte, stod inte heller varför det sker oftare då?! Skumt...

porchez - Välkommen Jag bor också i länet Ö

Nenne - Grattis (?) till tant! Nu är det bara att räkna ner inför att lilla eskimån ska flytta in!

PB - Hittade också ballerina med pepparkaka för ett par veckor sedan, de tog raskt slut då de var gudomliga, men sen har jag inte hittat dem igen?!

AM - 5 kg purjolök!!! Då blir det mycket potatis och purjolökssoppa framöver?

Choklad och ost är nog det jag tycker är allra godast av allt, de är bara så j-a gott (dock inte mögelostar, jag är mer en hård- och färskost tjej).

Sjäv har jag försökt ändra inställning till karusellen, har ju varit så negativ ett par månader nu, nu tänker jag istället så här: eftersom 80% av alla par är gravida inom ett år och vi har 4 försök kvar så borde det vara JÄTTEstor chans att vi blir gravida snart Lika ledsen kommer jag ju bli oavsett om jag har en positiv eller negativ inställning så jag kan lika gärna vara positiv och braka in väggen så kanske jag mår lite bättre under tiden.

• Snorkfröken77

Dagens bästa, fick min lönerevision idag och fick påök trots hot om 0%-ökning pga av hur arbetmarknadsläget ser ut. Jippi Är jätteglad för det!

• Snorkfröken77

Vickan - Ja nu börjar det ju bli tillräckligt med folk Måste bara komma ut ur garderoben först...Svårt att vara anonym på en dejt

• Snorkfröken77

Lappis - Det kanske vore nåt? vilket rum håller ni på med nu? Hade fått för mig att ni var färdigrustade i lägenheten, fast å andra sidan klar blir man ju aldrig..

Porchez - Haha, sa just till maken vad du skrev han svarade bara Jasså du... Jag är också jättenyfiken vilke håla du bor i? Vickans har jag listat ut tror jag, den ligger på vägen till en av mina kunder i hålan D. Här även lekt med jobbet och privat Vickans håla tror jag

• Snorkfröken77

Porchez - Det vore ju klockrent! Vad ska du komma utklädd till då? En blomma?

• Snorkfröken77

Porchez - Jag jobbar inte på samma ställe som jag bor, för att göra det hela lite mer spännande Jag tycker även jag att sådana där lekställen är väldigt roliga, var där senast förra året med min avdelning från jobbet, gud vad jag skrattade

• Snorkfröken77

Nähä, dags för sängen! Dags att samla kraft för veckans sista dag som antagligen kommer bli en rysare på jobbet (kommer kanske få reda på vem som blir min nya chef och jag är lite orolig med tanke på kandidaterna som jag tror sökt)

• Snorkfröken77

äsch, det blev ju gemener iaf!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter